Boråsbrudar del 4
Föregående tråd är stängd så jag tänkte starta en ny... Finns det några andra i Borås som liksom jag planerar bröllop för fullt?
Föregående tråd är stängd så jag tänkte starta en ny... Finns det några andra i Borås som liksom jag planerar bröllop för fullt?
Åååh lycka till brudar!! Hoppas ni får er bästa dag nånsin!
Ha en underbar dag imorgon och så vill vi ha rapport sen :)
Klart ni ska få rapport
Grattis till er båda!!
Suck, BT krånglar för mig. Gör ett fjärde försök...
Är det nån här som haft/ska ha festen på Yxhammarsgården i stan?
japp vi hade vår bröllopsfest där i lördags...
Vi ska :)
Ha festen på yxhammargården alltså... Tryckte iväg för fort...
September2009, hur var det? Funkade allt som det skulle, var det mysigt? Allt sånt, du lovade ju rapport Eller har jag missat en i annan tråd? Är så insnöad på att bara pluppa upp mina favoriter utan att kolla om nåt annat dykt upp...
hahaha jodå jag är nöjd.. Personalen är jättetrevlig men de kändes lite underbemannade.. Va även jättetydlig med hur mycket alkohol ni är beredda på att göra åt för de är e väldigt dyr post när man inte har möjlighet att ta med själv.. till exempel så hade vi från början bestämt att de va rött vin som skulle serveras till maten samt alkoholfritt till de som hellre ville ha det. Trots detta kom det ändå ut öl till gästerna för när de frågade om de ville ha vin svarade de öl och ingen nekade. Jag kände inte för att protestera utan lät de passera men samtidigt sprang ju notan iväg lite...
Man betalar ju per öppnad flaska vin och inte hur mycket man gör åt...
Maten smakade super gott och sen hade vi ju rum där över natten.. Fint rum och vilken frukost!!! Hur gott som helst.. färskpressad juice, färska jordgubbar, salami och brieost smörgås mm.. hög mysfaktor tycker jag iaf så där på morgonen
ni som gift er i seglora kyrka får gärna visa lite bilder, vi ska dit och titta på kyrkan imorgon. bröllop 24/10-09