• JCH

Boråsbrudar del 4

Föregående tråd är stängd så jag tänkte starta en ny... Finns det några andra i Borås som liksom jag planerar bröllop för fullt?

• Svar på tråden Boråsbrudar del 4
  • september2009bröllop

ja annelundsvillan tyckte jag inte va så super när vi va där.. sen har vi även varit på ymergården och kollat..

Vart man väljer att vara beror på en hel del faktorer.. tex hur många gäster som måste få plats och om man vill ta med egen alkohol...

• JCH

Jisses vad många inlägg, kul att så många boråstjejer hittat hit =)

• JCH
    september2009bröllop skrev 2009-08-19 21:09:29 följande:
    hmm tror vi skickade dem i maj så 5 månader innan...
    Tack, alltid bra att veta... :)
  • Ellani

Jag smiter in här med, den 5e september är det dax för oss!
    Vi gifter oss dock på Tjörn.
    Bestämde oss för drygt en månad sedan, så det har vart lite bråda tider, men nu börjar det ordna upp sig, även om det är mycket kvar...

• september2009bröllop

Hej gumman.. Har du hittat hit nu från vår september tråd

Ellani skrev 2009-08-20 21:16:23 följande:
    Jag smiter in här med, den 5e september är det dax för oss! Vi gifter oss dock på Tjörn.Bestämde oss för drygt en månad sedan, så det har vart lite bråda tider, men nu börjar det ordna upp sig, även om det är mycket kvar...
  • Ellani
    september2009bröllop skrev 2009-08-20 21:53:32 följande:
    Hej gumman.. Har du hittat hit nu från vår september tråd
    Yes, den låg överst bland senaste trådar, lönar sig att kika där ibland
    Hur har de gått för dig med tårtorna??
  • september2009bröllop

Inte så bra... inte bra alls faktiskt... Vi ska testa ett annat konditori på måndag eller tisdag.. Men det löser sig nog.. Tänk om tårtan inte är bra därifrån då får jag panik...

Igår fick jag panik iaf.. angående frisören som blandat ihop mig med med en annan bröllopsuppsättning så jag helt plötsligt stod utan frisör och smink.. Tur att det löste sig men funderar ändå på om man skulle byta..

• Ellani
    september2009bröllop skrev 2009-08-20 22:00:23 följande:
    Inte så bra... inte bra alls faktiskt... Vi ska testa ett annat konditori på måndag eller tisdag.. Men det löser sig nog.. Tänk om tårtan inte är bra därifrån då får jag panik...Igår fick jag panik iaf.. angående frisören som blandat ihop mig med med en annan bröllopsuppsättning så jag helt plötsligt stod utan frisör och smink.. Tur att det löste sig men funderar ändå på om man skulle byta..
    Hm, inte kul! Jag har lite samma, ska köpa tårta i Stenungsund, inte smakat den än, ska NOG hinna på lördag. Finns inte så många fler ställen att välja på, och frakta tårta till 80 pers känns ju sådär...
    Så hoppas på farmor Gretas, det låter ju bra iaf
  • Martinaa

Gör ett nytt försök, nån som smakat på Gullkragens tårtor eller vet ungefärligt pris på deras tårtor??

• september2009bröllop

har inte smakat dem men de har jättebra rykte.. va ute tidigt för de har bara 2 ställningar så vi fick ingen tårta därifrån... Tror bitarna kostar mellan 25 och 35 kr där..

Svar på tråden Boråsbrudar del 4