Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

Tindre skrev 2009-09-07 07:29:55 följande:
    Vi ska ha musiken från Änglagård - andra sommaren, temat till den. En kompis till oss ska spela och när han spelade upp den hemma hos oss för att vi skulle få höra på resultatet började jag nästan böla på plats. Så den rekomenderar jag! Glad modern med lite inslag av "brudmarch"Och visst är det löjligt att vara nervös emertin, men ändå tänker man att kanske kanske så spårar något ur? Något man känner sig löjlig i att göra men bjuder på för att det är hippa.. Men, som sagt, jag oroade mig i onödan. Tess - Vi ser fram emot att få se lite bilder från bröllopet! Härligt att allt blev bra.
    Jag oroade mig också i onödan, det var verkligen en fantastisk dag!!!

Vi ska också ha änglagård, min syster var klasskamrat med kompositörens dotter så det är lite för att hedra honom tänkte vi.
  • emertin
    Igia skrev 2009-09-07 09:00:55 följande:
    Grattis alla nyblivna fruar!!!Vi var på bröllop i lördags och det var riktigt roligt! Jättefina var brudparet och en kanonmiddag!!Satt igår och höll på med placeringskorten. Blev lite mer pyssel än jag tänkt mig men men
    Jag ska börja så smått med placeringskorten idag, bävar lite för jag förstår att det kommer vara mer pyssel än jag egentligen har tid med.... men men det blir nog bra
  • emertin

Hej tjejer.

Så härligt det låter med alla bröllop, börjar längta på riktigt nu.

Fast tyvärr blir det nog inget genrep för oss... undrar om man klarar sig i alla fall?!

• emertin

Funderar på hur vi ska få ihop vårt festhäfte, har köpt sidenband att knyta runt när dom väl är stängda men det känns lite fånigt egentligen, dom kommer man ju bara slänga sen i alla fall.... Någon idé om hur man kan knyta ihop dom istället?

• emertin
    Cookie27 skrev 2009-09-08 09:16:38 följande:
    Vi häftade ihop våra. Det funkade jättebra =) Orkade inte hålla på och knyta.
    Och inga band eller konstigheter?
  • emertin
    Cookie27 skrev 2009-09-08 09:16:38 följande:
    Vi häftade ihop våra. Det funkade jättebra =) Orkade inte hålla på och knyta.
    Jag har ingen häftappart som är tillräckligt stor Trodde att min skulle funka men det gör den inte....
  • emertin
    Ellani skrev 2009-09-08 16:04:08 följande:
    Jag hade med de skorna! Haha...Funkade super, de är sköna att gå i! Jag brukar inte tralla omkring i högklackat precis. Hade köpt compeed skoskav bak på hälen & till knölarna under stortån i förebyggande syfte och jag fick inte alls ont! Trots att jag inte gått så mkt som jag önskade med dem... Du fixar det galant!
    Satte du dit plåstren i förebyggande syfte eller hade du bara med dem?
  • emertin

Jag börjar känna mig rejält stressad, är massa saker som ligger på sambons bord men som han inte tagit tag i ännu.... Fattar inte hur vi ska hinna!!

Har inte fixat framsida till festhäftet ännu och inte ens börjat på vigselprogrammet.... Dessutom ska sambon skriva sina gästpresentationer men det verkar inte som om han börjat med dom ens

• emertin

Ni som redan gift er, är det något speciellt man ska tänka på? Alla tips mottages tacksamt!

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-09-09 20:42:46 följande:
    emertin-går inge bra för oss med festhäftet kommer säkert sluta med att det inget blir, hahamina vänner håller på planera massa saker runt middagen....som är hemligt, blir säkert kul men jag är planeringsfreak o får lite panik när jag känner att all koll bara glider ur mina händer....kanske börjar bli en bridezillas?
    Min syrra ringde och frågade om det finns tillgång till projektor.... jag började direkt tänka på bilderna som togs under möhippan.....
Svar på tråden September 2009 del. 5