Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

Tindre skrev 2009-08-28 07:55:57 följande:
    Ja nu är det verkligen inte långt kvar för första gänget.. Jag är lite avundsjuk samtidigt som jag är så långt ifrån färdig så det är löjligt. Nagel-lagnings-kittet är suveränt! Jag provade igår kväll och det blev precis som min egen nagel. Så om ni lyckas bryta en nagel nära inpå behöver ni inte oroa er.
    Märke, inköpsställe och pris tack!
  • emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-28 11:05:22 följande:
    idag ska vi hämta (prov-tårtan) mums
    Vad betalar ni för den och hur stor är den?
  • emertin
    Tindre skrev 2009-08-28 12:50:18 följande:
    Vi ska inte heller ha några blommor i kyrkan, men det är för att vi inte vill ha det. Vi tycker kyrkan är vacker som den är utan extra blommor (och utgifter. ).
    Jag känner likadant. Och blommor till altaret brukar dom ju ha, ska höra bara så att det inte är så att dom fixar dom på söndag morgon så att det är en vecka gamla blommor som står framme.
  • emertin

Nu ringer min blivande till en kompis som inte svarat på inbjudan, och tydligen kommer han inte...... Kan man inte ringa och tala om det då?!?! Ska man som brudpar behöva ringa och fråga om folk kommer eller inte!?

Knäppa människor

• emertin

september.... jag ska hämta min ring på måndag, har ringt dom och bett dom lägga till info men det syns inte på hemsidan att dom gjort det så jag är lite orolig för att min ring ska vara fel också.

• emertin

Vi är allergiska både jag och min blivande så det är nog bra ju mindre blommor det är Min systerdotter ska strö rosenblad i tyg i altargången innan vi går in. Eller hälla dom i en liten hög beroende på vilket humör hon är på

• emertin
    bellrik skrev 2009-08-28 19:39:14 följande:
    Det är ett barndop före vår vigsel så jag vet inte hur kyrkan är pyntad, har dock fått reda på att hela kyrkan är klädd med byggställningar så : "jag hoppas ni inte tänkte fotograferas på kyrktrappan" Klart vi vill bli fotade på kyrtrappan, det brukar man väl göra, grymt besviken! :(
    Å så tråkigt
  • emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-28 20:57:18 följande:
    emertin-6 bitars(tror jag) men den känndes större, betalade 50:-
    Oj så billigt!!! Ska ringa och höra med bageriet om vi också kan få köpa en lite billigare....
  • emertin

Jag undrar när det blir min tur......

• emertin

Sanniis - Vi är 38 personer totalt. Känns precis lagom

Svar på tråden September 2009 del. 5