• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • emertin

Vi kommer också öppna paketen dagen efter, min blivande lovade precis att han kommer säga det under middagen. Blir det mycket sura miner så är det trist men det måste ju vara vårt val.

• Bride in the city

Gildaskolan på Sveavägen. Det är bara att googla så får du upp deras sida. Om du registrerar dig kan du boka direkt på nätet. Jag har också varit på Elisabethskolan på StPaulsgatan på Söder, men för ansiktsbehandling. Det har varit helt ok där med, Deras manikyr är säkert ok.

Lägger med en länk om privatskolor.

www.alltomstockholm.se/shoppingmode/article29892.aos

emertin skrev 2009-09-13 22:03:51 följande:
    Bride in the city skrev 2009-09-13 20:43:27 följande:
    Jag bor i Stockholm, var gjorde du din manikyr?
  • emertin

Tack, på Gilda har jag varit och tycker att det är helt okej, men det handlar ju så mycket om hos vem man hamnar också....

• Bride in the city

Ja, man kan ha oflyt. Jag har väl oftast haft tur. Det som möjligtvis är negativt med Gildaskolan är att det är en stor sal, det till skillnad från Elisabethskolan som har separata bås. Mig stör det inte, men lite kul är det att någon intill får benen vaxade medan man själv får manikyr. Ritsch-ratsch... Nåja,det var bara benen, tror jag i alla fall.

Man kan ju be en vän annars. Själv gjorde jag det som sagt själv till slut när jag fick håret fixat så det hann torka väldigt bra medan jag hade rullar i håret.

emertin skrev 2009-09-13 23:04:33 följande:
    Tack, på Gilda har jag varit och tycker att det är helt okej, men det handlar ju så mycket om hos vem man hamnar också....
  • carolaj83

vi hade också tänkt öppna presenter dagen efter vilket innebär att även dotterns dop presenter inte blir öppnade förrens dagen efter....hoppas inga blir sura över dessa....

bra tips att ta sig tid att verkligen prata med alla gäster, kan tänka mig att man fortfarande kommer vara stressad....måste försöka andas o bara njuta lite även om de är stressigt med allt man vill få gjort men de är ju även galet roligt

• emertin

Bride in the city skrev 2009-09-13 23:21:50 följande:

Ja, man kan ha oflyt. Jag har väl oftast haft tur. Det som möjligtvis är negativt med Gildaskolan är att det är en stor sal, det till skillnad från Elisabethskolan som har separata bås. Mig stör det inte, men lite kul är det att någon intill får benen vaxade medan man själv får manikyr. Ritsch-ratsch... Nåja,det var bara benen, tror jag i alla fall. Man kan ju be en vän annars. Själv gjorde jag det som sagt själv till slut när jag fick håret fixat så det hann torka väldigt bra medan jag hade rullar i håret.
    Jag bokade precis tid för en ansiktsbehandling på privatskolan nu på fredag, fixar naglarna själv istället så behöver jag inte vara arg på någon annan om dom är sneda eller blir för korta
  • FruSkarp

iiiiiiii bara 5 dagar kvar nu!!!

• emertin

Ja jösses va tiden går fort! Min sambo ska vara ledig onsdag-fredag den här veckan och det är jag glad över.... fattar inte hur vi skulle hunnit klart annars.

Har fortfarande festhäftet kvar och nu har sambon fått för sig att han ska köpa en skrivare hem och fixa det hemma.

• Tindre
    emertin skrev 2009-09-13 23:38:33 följande:
    Jag bokade precis tid för en ansiktsbehandling på privatskolan nu på fredag
    Jag har också gjort där och tjejerna är duktiga. (om du inte varit där innan så kan du vara lugn )

Jag är lika uppe i varv som ni andra och har lite svårt att fokusera på jobbet. Även vi är lediga ons-fredag och har bara lite pill att ta hand om. Några sena avhopp gör att bordsplaceringen måste göras om, men inte massor att stressa upp sig för. Borde gå ganska lätt.

Kul för er alla som numer är fruar! Aldeles för snart är vi det också.
  • Igia

Igår hade vi möte med alla inblandade och det känns som vi nästan är klara faktiskt. Ska hämta min klänning från sömmerskan idag och sedan ska vi handla lite läsk på torsdag. Åker upp till sundsvall på onsdag så det känns bra att äntligen få åka dit och fixa.

Börjar känna mig lite nervös nu när allt börjar bli klart och man kan börja känna efter Ett väldigt angenämt problem måste jag säga...

Svar på tråden September 2009 del. 5