• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • stl48

Hej alla!

Har är det ganska lugnt. Vi har båda semester hela veckan men vi har redan gjort allt så vi kan bara mysa nu och samla krafter inför lördagens äventyr.

På torsdag är det manikyr, pedikyr och en sväng till naprapaten som gäller och på fredag ska vi duka i festlokalen.

Maken ska ta en sväng till stan idag, tror det har med morgongåvan att göra

Vi har köpt lite ballonger men var får man tag på "luften", helium, för att få dem att lyfta upp mot taket, några tips?

• Sanniis

Nu är jag gift!!! Lördagen var den mest underbara dagen i hela mitt och mannens liv! Helt fantastisk och oförglömlig! Det hade inte kunnat bli bättre på något vis, njöt av varje sekund!

Känner bara ren lycka och kärlek till alla som var där och förgyllde vår dag. Framför allt känner jag sån otrolig kärlek till min man!

Imorgon åker vi till Grekland i en vecka. Vi ska bo på 5- stjärnigt hotell och bara njuta!

Ska försöka lägga in några bilder från dagen.

Väntar nu med spänning på bilderna från fotografen.

Lycka till ni som gifter er på lördag!

• emertin
    stl48 skrev 2009-09-15 08:30:20 följande:
    Hej alla!Har är det ganska lugnt. Vi har båda semester hela veckan men vi har redan gjort allt så vi kan bara mysa nu och samla krafter inför lördagens äventyr.På torsdag är det manikyr, pedikyr och en sväng till naprapaten som gäller och på fredag ska vi duka i festlokalen.Maken ska ta en sväng till stan idag, tror det har med morgongåvan att göra Vi har köpt lite ballonger men var får man tag på "luften", helium, för att få dem att lyfta upp mot taket, några tips?
    Skulle gissa att Buttrix har....
  • emertin

Det ska bli jättefint väder i Stockholm nu på lördag, men nästa lördag när jag ska gifta mig så blir det 14 grader och regn

• alltidvi

Det måste ju vara fel - det ska ju vara sol och vackert väder när vi gifter oss!

Ang regn på bröllopsdagen så läste jag någonstans att man ska tänka på regn som ngt positivt för varje gång det regnar kommer man sedan tänka på sin bröllopsdag och det är ju inte helt fel! (men vi håller väl ändå tummarna för att det inte regnar den 26/9!)

emertin skrev 2009-09-15 08:41:27 följande:
    Det ska bli jättefint väder i Stockholm nu på lördag, men nästa lördag när jag ska gifta mig så blir det 14 grader och regn
  • emertin

Vi hade ju sagt att vi skulle vigas 19/9 från början men sen fick vi inte tag i någon lokal.... Men men, det blir säkert en fantastisk dag i alla fall. Fast jag vet inte hur sjutton vi ska göra med fotograferingen för den hade vi tänkt ta utomhus före vigseln

• alltidvi

Vi har både fotografering och vigsel utomhus... men men det kommer bli superbra även om det regnar, bara lite annorlunda mot vad vi har planerat..

emertin skrev 2009-09-15 09:29:38 följande:
    Vi hade ju sagt att vi skulle vigas 19/9 från början men sen fick vi inte tag i någon lokal.... Men men, det blir säkert en fantastisk dag i alla fall. Fast jag vet inte hur sjutton vi ska göra med fotograferingen för den hade vi tänkt ta utomhus före vigseln
  • emertin

helt rätt inställning!!!

alltidvi skrev 2009-09-15 10:35:02 följande:
    Vi har både fotografering och vigsel utomhus... men men det kommer bli superbra även om det regnar, bara lite annorlunda mot vad vi har planerat..
Svar på tråden September 2009 del. 5