• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Rebellen75

Hej alla

Nu är man FRU, som alla andra hade jag en helt underbar dag med strålande sol.

Dagen började hos frizzan kl 9 ( + att jag fick fixa naglarna samtidigt, slog av två på fredagen ) Fotografen kl 14 och fick jobba för pengarna , gubben gillar inte att skratta så hon fick låta lite extra. Vigseln var 16 och jag gick in själv i en fullspäckad kyrka, min syster sjöng underbart så flera gäster blev tårögda. Festen gick som planerat och vi fick se bildspel på oss som små och svensexan / möhippan. Superkul. Alla dansade hela kvällen så vår kväll slutade kl 3.
    SÅ nu är det vardag igen men med två extra ringar och ett underbart minne.

Har just tagit ut ALLA hårnålar, tänk vad mycket man kan ha i huvudet.

• emertin

Nu har jag bokat tid för nagelförlängnig, grubblar över om jag gjort rätt eller inte...... Tänk att jag ska vara så velig

• delirious

nä jisses, och snart är det dags för oss också...känns som om tiden gått så fort. Träffade prästen igår, så nu känns det på nåt sätt verkligare. Min m2b börjar till synes vara riktigt nervös, vilket jag inte alls trodde...hi hi...trodde det var jag som skulle vara hispigast :)

carolaj83 skrev 2009-09-20 19:56:01 följande:
    nä nu är vi absolut inte många kvar, imorgon ska jag hämta hem klänningen från sömerskan+ringa bandet+kantorntänkte även försöka ta mig till öppna förskolan med barnen så man kommer bort lite från bröllops tänket
  • Bride in the city

Det blir säkert bra! Bra att du bestämt dig! Var blir det?

emertin skrev 2009-09-20 22:56:54 följande:
    Nu har jag bokat tid för nagelförlängnig, grubblar över om jag gjort rätt eller inte...... Tänk att jag ska vara så velig
  • emertin

Bride in the city skrev 2009-09-21 09:42:17 följande:

Det blir säkert bra! Bra att du bestämt dig! Var blir det?
    Jag ska till en bekant som är nagelteknolog, tyckte att det var lite väl dyrt men men, det får jag väl unna mig
  • emertin

Sitter och försöker knya sidenband runt våra festhäften, vilket himla pyssel!!! Dessutom går det åt mycket mer band än jag trott..... Vet inte hur jag måttar

• carolaj83

JÄVLA IDIOTER....
    ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)
    sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00

vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck

jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....

• emertin

Ring och snacka med dom, det kanske har blivit något missförstånd...

carolaj83 skrev 2009-09-21 13:31:19 följande:
    JÄVLA IDIOTER....ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....
  • carolaj83

har redan gjort det och kyrkanhar 1 bokning och byggden en annan så de är inte första gången de hänt....nu sa vi att de var ok om dom kommer in o lånar köket o toaletterna me känns iallafall inge bra....hade velat sagt nej men vi bor på landet o de känns dumt att göra sig osams med dom gamla rävarna

• emertin

Idag har jag hämtat min vigselring (äntligen) och den är fantastisk!!!!!!

Nu gör det inget att det varit så mycket strul och att det tagit sån tid för den är så fin!!

Tyvärr hade dom missat att rodinera och fixa min förlovningsring men med tanke på allt annat tidigare strul så var det väl inte mer än väntat...

Svar på tråden September 2009 del. 5