• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • emertin
    Ellani skrev 2009-08-16 12:07:52 följande:
    Cookie, fina ringar! Vi har likadana skor ser jag Vi kommer ha vigselringar i vitguld, jag en enstens och maken en som är hälften så smal som förlovningsringen (våra är i rött guld). Ska hämta dem nästa vecka och lämna in förlovnings för tillfixning! Vi åker på "bröllopsresa" onsdagen efter bröllopet, den 9e till Grekland- Thassos, men vi tar med våra föräldrar så vi får lite barnvakt till vår dotter som är 10 månader Vi bor i samma stad som mina föräldrar men min m2b är från Sundsvall 80 mil bort så svärisarna träffar sällan varandra. Kommer bli super!Men tänk, om 3 veckor är vi gifta, känns tokigt spännande Ska lägga in min klänning idag, över brösten & lägga upp den... Inte kul... Men men...
    Ska du sy om den själv?
  • emertin
    thildamy skrev 2009-08-16 12:39:36 följande:
    ååå 80 mil bort från sundsvall upp el. ner?jag bor i sunsvall men flyttade 86 mil för att bosätta mig här uppifrån jag ska hämta ut min klänning på tisag fick sy in den vid brösten (under armhålan.. 8 cm på bägge sidor ..inte kul.. vars försvinner innehållet
    Min klänning är också för stor över bysten, men jag har en son så jag vet vart tuttarna har tagit väger
  • emertin
    Ellani skrev 2009-08-16 13:41:25 följande:
    Jag fick han ner till Borås KOmmer med få syn in en del, trots PUSH PUSH BH Mina tuttar har ammats bort... Känns sådär, de var ju inte direkt något att skryta med innan
    Jag känner likadant, har faktiskt börjat fundera så smått på operation... men vi ska försöka få ett syskon först i så fall
  • katarina1984

hallå, gifter mig också den 19:e juh =)

• TesshjärtaFred

Oj, här har det hänt grejer under helgen. Jäklar vad ni är aktiva!
    I går lämnade vi in förlovningsringarna för putsning och sånt. Känns väldigt tomt på fingret.

Fick i dag mail om att min klänning är försenad. Hon skrev att hon skulle försöka få dem att skicka den senast den 24:e. Jag blir galen om den inte hinner komma! Känns inget kul att behöva känna sig stressad över det, är mycket att stressa med som det är känns det som!

• Ellani

Emertin,
    japp, om det blir tuttoperation så blir det när jag fått alla mina/våra barn, men jag förstår helt plötsligt de som gör det nu
    Nej nej, jag ska inte sy upp & in den själv!! Min faster är sömmerska så hon fixar det, bor dessutom på Tjörn där vi ska gifta oss, så då vet jag vart klänningen är fram tills det är dax
    Min karl ska med ha två ringar, en 8 mm bred i röttguld som förlovning, och nu en 3 mm i vitguld, så vi kommer ha snarlika både som förlovning o vigsel, mina är ju lite mindre & med stenar i!

• Igia

Hej på er!

Kommer inte ihåg vem det var som frågade... Så mkt att läsa ikapp... Men Pernillas brudbutik är kanon. Har beställt likadana skor som hon säljer fast från matildas fest.

Var på ett sko party med pernilla och hon är jättetrevlig.

I helgen har jag och min mamma gjort klart alla dukar så det känns bra att det blir klart oxå. Har även fått hintar om att festhäftet är på G

Min klänning har inte kommit än men den borde bli klar under veckan som kommer. Annars ligger vi bra till.

Vi kommer att dansa vals och det blir lite mer vals efter oxå för alla.

• bellrik

Jag ska på sista klänningsprovningen (har ritat både min ring och min klänning själv) på lördag, och sen måste den snart vara klar tycker jag, pratade med guldsmeden idag (via mail och jag tror inte rikigt att vi är överens) Men förhoppningsvis förstår vi snart vad den andre menar och så blir den klar med. (håll tummarna)

Jag känner att jag tagit på mig att göra lite väl mycket inför det här bröllopet men jag tycker egentligen att det är roligt, det är bara lite mycket, på en gång.

Vi ska öppna presenterna dagen efter på brunchen som ska vara i min mors hus.

• emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-16 18:24:55 följande:
    Oj, här har det hänt grejer under helgen. Jäklar vad ni är aktiva!I går lämnade vi in förlovningsringarna för putsning och sånt. Känns väldigt tomt på fingret. Fick i dag mail om att min klänning är försenad. Hon skrev att hon skulle försöka få dem att skicka den senast den 24:e. Jag blir galen om den inte hinner komma! Känns inget kul att behöva känna sig stressad över det, är mycket att stressa med som det är känns det som!
    Oj, förstår att det känns jobbigt med klänningen.... Kommer den från Kina?
  • emertin

Jag ska till guldsmeden imorgon och se vad dom kan göra med den diamant som jag har köpt.... Egentligen hade jag nog föredragit att hitta en ring som såg ut precis som jag tänkt mig men nu när jag inte gjort det så känns det här som ett helt okej alternativ. Oroar mig lite för att ringen ska bli mycket dyrare än jag tänkt mig bara.....

Svar på tråden September 2009 del. 5