• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Ellani

Jag menade ju givetvis stayups!
    Jag hoppas med kunna vara utan, men man vet ju aldrig! Låg igår kväll o funderade på hur man skulle kunna kissa under dagen, inte helt lätt att få upp klänningen o administrera det, haha! Men det är väl sånt som löser sig

Dukning:
    Vita blockljus med rosa organzaband runt, fastsatta med en nål med pärlemopärla på. Runt servetterna som är vita, har jag knutit samma band. Kommer lägga vita/pärlemor & rosa pärlor på borden (vita dukar)
    Blommor i någon form i låga vaser, inte bestämt ännu, men troligen kvistrosor
    So far so good, inte bestämt eller provdukat ännu, men tror de blir bra!

• emertin

Är det någon här som ska ha middagen på en restaurang eller har alla hyrt lokal så att ni kan duka i förväg?

• Tindre

Vi ska ha middag och fest på restaurang. Vi får tillgång till den kl. 13 samma dag som vi gifter oss så "piffning av lokal" har vi lagt ut på entreprenad [läs: våra mammor gör det]. Dukning fixar personalen men blommor på bordet, festprogram och sånt får "vi" fixa själva.

emertin skrev 2009-08-17 11:34:04 följande:
    Är det någon här som ska ha middagen på en restaurang eller har alla hyrt lokal så att ni kan duka i förväg?
  • emertin

Vi kommer att skicka placeringskort och festhäften till lokalen så får dom placera ut

• september2009bröllop

igår va vi och lärde oss vals i två timmar eller lärde och lärde gjorde ett tappert försök.. Gick inte så bra men tusan vad roligt vi hade..

angående dukning så ska jag köpa blommor, lämna festprogram och placeringskort sen fixar de som har lokalen allt.. gör fina arrangemang och så...

• baybee80

Jag vill också vara med i listan!! =) Gifter oss den 19:e sept.

• emertin

Nu har jag varit och beställt vigselring!!! Känns jätteläskigt..... Fick lämna min förlovningsring också för att ringarna ska matcha varandra så nu är jag ringlös.....

Hoppas hoppas hoppas att det blir så fint som jag har tänkt mig. Det är läskigt när man inte köper en färdig ring och får se direkt hur den ser ut känner jag.

Fast jag läste på orderbekräftelsen nu och det står att dom gör om ringen en gång utan kostnad om man inte är nöjd, och sen kostar det 10% extra för varje ytterligare gång dom måste ändra något.

• TesshjärtaFred
    emertin skrev 2009-08-17 17:41:09 följande:
    Nu har jag varit och beställt vigselring!!! Känns jätteläskigt..... Fick lämna min förlovningsring också för att ringarna ska matcha varandra så nu är jag ringlös..... Hoppas hoppas hoppas att det blir så fint som jag har tänkt mig. Det är läskigt när man inte köper en färdig ring och får se direkt hur den ser ut känner jag.Fast jag läste på orderbekräftelsen nu och det står att dom gör om ringen en gång utan kostnad om man inte är nöjd, och sen kostar det 10% extra för varje ytterligare gång dom måste ändra något.
    Så var det när vi beställde våra förlovningsringar. De fanns inte i vitt guld utan bara i rött och lite annorlunda mot hur vi ville ha våra. Så våra var de första i sitt slag. Var jättepirrigt när jag skulle hämta ut dem, och när jag såg dem var de så fina att jag började gråta.
    Nu när vi lämnade in dem för putsning så visade hon att de har gjort en till att ha och visa för de tyckte att de blev så bra.
  • emertin

TesshjärtaFred - Då hoppas jag att jag blir lika nöjd med min Den ska vara klar 31/8 så dom hinner ju pyssla lite till med den om jag mot förmodan inte är nöjd

• Rebellen75

Nu är musiken avklarad!!!! kommer ett band på 6 personer och spelar mellan 21-01. De spelar allt mellan himmel och jord och tar 6000kr. Skönt att bocka av i listan på ogjorda saker.

Svar på tråden September 2009 del. 5