• Villemoa

I vått och torrt och väntan

En STOOOOOOOOR KRAM till Ninnis!!

En kram till Blommis också som haft en jobbig helg. Bra att ni kunde prata ut!

Lanovia: låter som en mycket mysig helg!

Hvidis: *fniss* bajsar tre meter....♥ prinsessan

Bruttan: nä nu får illamåendet ta och försvinna!! Fy vad jobbigt!! Vilken vecka är du i nu?

Daa: krya på dig!

Ingis: HURRA för att du har dator igen!!

Själv är jag och Moa förkylda, vår kära man och far har smittat oss. BLEH!!!

:-P till alla

• Villemoa

Välkommen EA!!

Pappershögar? Det är vi experter på här hemma men just nu håller vi på och rensar för glatta livet. Vi ska göra om i arbetsrummet och gör plats för nya papper
    Annars råder allmän göra-i-ordning-hysteri hos oss. Vi ska rodda i garaget, fixa i Moas rum och så arbetsrummet då. Vi flyttade ju bara in för lite mer än ett år sen så vi tyckte det var dags nu....men, så har vi också planerat ett bröllop och gjort tomten så man kan ju inte påstå att vi har haft all tid i världen! Ska bli så jäkla skönt när ALLT blir klart!!

Kramar till alla!

• Villemoa

*vinkar till andbeyond*

Depressioner är inget kul, har också haft det ett par omgångar. Hoppas verkligen att läkaren förstår att du måste få hjälp!! Det är ju inte klokt att man "vägras" hjälp för att man inte är självmordsbenägen eller det du skriver ovan.
    En STOR KRAM till dig!

Fru Bygg; vad mysigt ni har det, njut!! Moa brukade också vakna av att telefonen ringde så jag satte den på ljudlöst. Det var ju så typiskt att den skulle ringa precis när man fått henne att somna. Nuförtiden sover hon fast det låter mycket utanför, vi bor ju i ett nybyggarområde

Fredagsmyskramar till alla!! ♥

(lanovia; det ska vara ett ; efter sista 9:an för att få till ett hjärta)

• Villemoa

Fredagskvällsspammar du blommis?

Just det, du ska ju skriva högskoleprovet imorgon! Det kommer gå skiiitbra!! Har skrivit det två ggr i mitt liv och hade det inte varit för matte- och diagramdelarna så hade det gått skitbra!! Svenskan, engelskan och orddelen gick det skitbra på men matte, diagram och sånt är inte kompisar med mig. Som tur var kom jag in på högskolan på mina betyg istället.

• Villemoa

Att jag har kollat Idol ikväll!! Men jag tyckte att helt fel person fick åka hem. Ikväll tyckte jag Reza var sämst. De jag tror kommer Topp 3 är Erik, Mariette och Tove. Har ingen direkt favorit men jag gillar Mariette och Tove. Själv då?

passionsblomman skrev 2009-10-23 21:35:22 följande:
    Spam spam! Man gör ju så gott man kan eller huuur?Usch, förbaskade prov! Jag vet att de där diagrammen och matteskiten kommer att skita sig. Betygen i övrigt vet jag inte riktigt vad de räcker till. Vi får se.Kollar du Idol ikväll då?
  • Villemoa

Det var ju bra det där med att ringa till mobilerna endast.
    Med Moa var vi som ni; vande henne vid ett liv med ljud. Vi tog henne på innebandymatcher (hon hade kåpor givetvis ), musik på etc. Levde vårt liv precis som innan. Hon var nog van vid mycket ljud från när hon låg i magen också, är ju lärare och det är ju inte ofta tyst på en skola
    När vi gifte oss sov hon gott hela natten i sin vagn på övervåningen på Herrgården vi hade festen på. Hon vaknade inte en enda gång och det tror vi var för att hon är så trygg med alla ljud.

Fru Bygg skrev 2009-10-24 17:08:24 följande:

Villemoa: Min svärmor kom på ett bra system för samtal. Alla har fått tydliga instruktioner att ringa till våra mobiler (ringer gratis till varandra ändå) för när vi sover (ibland på dagarna också) så kan vi ha ljudet avstängt. Detta har funkat riktigt bra, men så igår glömde min älskade man detta och därav vaknade vår lilla tjej för hon sov precis bredvid telefonen. Annars är Ella faktist mkt van vid ljud redan. Vi har aldrig tassat på tå, utan vi lagar mat, tömmer diskmaskinen, ser på Tv och ringer även om hon sover precis bredvid och detta vaknar hon inte av. Det var ett råd som vi fick av våra föräldrar redan innan vi fick barn och det har funkat riktigt bra!
  • Villemoa

Hvidis; ♥ Esther!

Daa; vet precis hur du känner dig...KRAM

Jenny; aj,aj,aj..det där låter inte alls kul och så jobbigt med väntan. KRAM

Lanovia; spännande med överraskning!

Fru Bygg; ♥ Ella!

Ninnis; KRAM på dig!!

*vink och kram till er andra*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan