• Villemoa

I vått och torrt och väntan

Bruttan; vad skönt att höra att läget är stabilt! Fortsätter dock hålla tummar och tår allt jag förmår!

När vi ändå pratar godis så kan jag tala om att jag sitter och trycker i mig lakrisal. Fullkomligt ääääälskar saltlakrits och ju saltare desto bättre!

• Villemoa

Var tvungen att skriva lite i prästtråden....sicken dåre!! Tror ju inte på Gud och så men när man skriver så fullbota idiotiskt ja då kan jag inte hålla tyst...

• Villemoa

Men naaaaaw, vilken söt lillanka Ankan!! Inte som den där urblåsta Ankan på tv....

• Villemoa

Vaddå, avregistrerar sig folk för att de inte kan argumentera??

passionsblomman skrev 2009-09-25 19:34:01 följande:
    ...i själva verket är jag så elak att jag får folk att avregistrera sig från BT har jag hört.
  • Villemoa

Men vem är det ni pratar om?

Idag har vi haft besök av mina föräldrar och min syster. De har ju inte träffat Moa på en månad så de hade längtat jättemycket!! Vi gjorde cordon bleu på lövbiff á la Mat-Tina och det blev mumma! Till efterrätt gjorde jag äppelpaj med vaniljsås, mumma det också!

Nu sitter man här i soffan och jäser och har det gött!

• Villemoa

Jag gjorde päronpaj häromdagen och det blev JÄTTEGOTT!! Jag gjorde precis som man gör med äppelpaj fast med päron då. Kanel och socker på och sen smuldegen och så svisch in i ugnen.
    Jag använde mig av hårda päron.

Ja äppelpajen var gudomligt god och den var gjord av äpplen från mammas och pappas trädgård. Om några år hoppas jag själv kunna göra äppelpaj med äpplen från vår egna trädgård

• Villemoa

Har du Tv4+? Kl.22 går "American History X", grymt bra film men lite rå kanske.

Själv ska jag slötitta lite på "Another Cinderella Story", nån tjejfilm som går på Canal+ Hits.

Tittade förresten nyss på Kändisdjungeln och de åt kryp och dylikt, höll på att kräkas så äckligt det var!!

• Villemoa

Lanovia; jadå, de vet om tillökningen. Vi berättade båda för våra familjer tidigt så att de skulle veta om det om något skulle hända. Vi är inte heller så där att vi måste vara hemliga till v.12, har någon frågat så har vi berättat som det är. Gillar inte att dra en vals om något sånt.

Snart kommer jag att go in public på Facebook också så då får alla veta Fast för de allra närmaste vännerna kommer jag att berätta det personligen

• Villemoa

Blommis; brukar också köpa på mig dvd:n på ica. Nu blev man ju sugen att se "Pretty Woman"

• Villemoa

Håller med Daa; en härlig men väldigt blåsig söndag!

Innebandy som är så kul! Min man spelar själv innebandy, numer i div 4 men har i många år spelat i div 1. Klart att Moa har en liten innebandyklubba hemma som hon älskar att spela med
    Älskar själv att titta på innebandy och blir som förbytt!! Man har ju skrikit en del på läktaren genom åren

Svar på tråden I vått och torrt och väntan