I vått och torrt och väntan
Ååååh Hvidis, imorgon förmiddag är du MAMMA!! Ska tänka på er Nu gör sig hormonerna påminda igen...*sitter här och grinar*
Lycka till och kramar i mängder till er alla tre!
Ååååh Hvidis, imorgon förmiddag är du MAMMA!! Ska tänka på er Nu gör sig hormonerna påminda igen...*sitter här och grinar*
Lycka till och kramar i mängder till er alla tre!
Åååh Hvidis, nu är hon mamma *tårkar en liten tår* Vad skönt att allt gått bra! Tänk att nu ligger hon och snusar lillmuffins Välkommen till världen lillmuffins!
Ninnnis; jack russells som är såååå söta!!
Ankan; jobbigt att behöva smyga. Jag berättade för de allra närmsta i mitt arbetslag att jag var gravid för jag mådde ju illa och var yr så jag ville att de skulle veta och såå omtänksamma de var!
Skönt att höra Bruttan att det är bättre med din syster, fortsätter också hålla tummar och tår! Vilket KS är hon på, Solna eller Huddinge? För är hon i Huddinge så är hon bara ett stenkast bort från mig
Blommis; håller med dig om att jag är tacksam över att bo i Sverige! Hade vi bott i något sämre bemedlat land när Moa hamnade i anafylaktisk chock så hade hon inte varit med oss idag
Ninnnis; ha det så jättekul här i Sthlm i helgen!!
Ingis; förlossningen kommer att gå superbra!! Kroppen vet vad den ska göra så det är bara att följa med strömmen
Lanovia; jag ska gå på vattengympa men inte för gravida. När jag bokade så var jag inte gravid. Förhoppningsvis kan jag gå på den här lätt-kursen ändå. Ska bli skönt att gå iväg och träna lite för att förhoppningsvis hålla den värsta foglossningen borta. För att jag kommer få det den här gången också är inte en fråga om OM utan om NÄR...
Jag har inte den blekaste varifrån du är lanovia!
Det sägs ju att om man haft foglossning med ettan så brukar man få det med nästa också. Min kropp har liksom aldrig riktigt hämtat sig sen graviditeten med Moa och jag börjar redan känna av molande smärta i rygg och ljumskar. Därför tror jag att jag kommer få det igen. Men jag hoppas INNERLIGT att jag slipper för att det är helt överjävligt!!
lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:52:26 följande:
Hej hopp!
Ååh idag blir Andbeyond fru!! Hoppas att det inte regnar alltför mycket på dem! Buketten låter jättefin Blommis
lanovia; ja verkligen trist med förkylning, krya på dig!
Här har det fullkomligt vräkt ner halva natten och hela förmiddagen! Och vi som ska ha kräftskiva med alla grannarna...kommer inte vilja sitta ute om vädret är likadant vid 16 som det är nu; blött, grått och kallt.
Ska äta några för dig också för även om det inte blir nåt med grannarna så ska vi äta kräftor ändå
Det "tråkiga" i kråksången är att vi är fyra vuxna som ska dela på två paket kräftor...men, man kan ju faktiskt köpa fler paket och äta en annan gång också!