I vått och torrt och väntan
Plocka lite?
Jag har bestämt mig för promenaden nu.
Plocka lite?
Jag har bestämt mig för promenaden nu.
*kramar om, klappar och räcker näsdukar*
lanovia 08 skrev 2009-08-29 11:20:12 följande:
Ja, tänk
Nog är det sant att han har det bra nu, men det är klart att han är saknad. Och det låter riktigt otäckt det där med anfallen. *kramar igen*
Hoppas du kan ha trevligt på Liseberg ändå.
lanovia 08 skrev 2009-08-29 11:47:12 följande:
Vilka sega kompisar vi har, va? Begriper de inte att vi vill gå på bröllop? (obs, tar egentligen inte förgivet att man blir bjuden... )
Jobbigt när man inte får slösa, för då kan det tänkas att man ännu mer vill slösa än vad man normalt brukar vilja göra.
Regnställ är jättebra *skrattar*
Och på tal om husdjur som lämnar oss: man vill gärna slå ifrån sig tanken att det kommer en dag när man får finna sig i att de inte finns längre (har ju inga egna, men har hunnit fästa mig vid ett och annat).
Oj, vilket generaliserande inlägg jag gjorde: "man vill", "man blir", "man får"... Det bara blev så. *skäms lite*
Jenny: trist att testet visade negativt. Hoppas indianerna dyker upp snart så du kan få kolla ÄL igen.
Ninnis: låter som en mysig dag
Lanovia: gav du dem stryk?
Blomman: det är så kul med uppdateringarna, att det dyker upp fler spekulanter. Det kan nog visa sig att din magkänsla var riktig.
Hjälp, nu har tiden gått fort. Måste gå.
*vinkar till alla*
Så du är här och spammar än, Ingis?
Det blev ju så sjukt spännande i morse.
Blommis och Lanovia: helt rätt att slappa.
*kniper med diverse kroppsdelar för lyckat inseminarium hos Blommis*
*vinkar till Betty* Hej. Grattis till bröllopet! Låter härligt med Mallorca och havet.
Lite tristare med utskällning... En del människor tar sig rättigheter.
Ankan: Du får väl säga att maken bad så snällt och var så gullig att du inte kunde låta bli att köra den här gången också
Hur mår du nu, Ankan?