I vått och torrt och väntan
*busloggar in på arbetstid *
HURRAAA för Lillmuffin och hennes familj!
Åh, så underbart roligt!
*busloggar in på arbetstid *
HURRAAA för Lillmuffin och hennes familj!
Åh, så underbart roligt!
Oj
Fjällbruttan: Hann börja hålla tummar, men insåg att läget hade lugnat ner sig. Skönt att det ser bättre ut (fast jag fortsätter nog hålla lite tummar ändå...)
Schysst med härlig träning
Jag tvingade mig ut på en kort joggingtur och fick trist kvitto på min bristande kondition. Men vad hade jag väntat mig? Tränar man inte kondition, tappar man kondition. *muttrar för mig själv*
*vinkvink*
Trist att din pappa ska börja tjafsa, Ingis. Hoppas han kommer på bättre tankar.
Här är det en sån där dag då telefonen inte slutar ringa. Ni vet, man har händerna fulla med saker som ska passas in på nåt sätt och mycket som ska läggas tillrätta och så ringer telefonen och det finns ingen i närheten som kan svara istället. Händer det en gång är det okej, men när det börjar vara hela tiden och jag gång på gång måste släppa allt tappar jag verkligen mitt "flyt". Om dessutom personen som ringer är någon som börjar småtjafsa så man inte kan avsluta samtalet blir jag irriterad. För utöver allt det, så är det ju någon som väntar på att jag ska blir klar med det jag håller på med.
*har något svagt minne av att jag har varit ledig nyligt*
Men nu är det lunch, får stressa mer senare.
Håller f ö med er om sjukvården. Det finns mycket att vara tacksam för.
*hoppas att Ninnis och hennes make blir hundägare*
Leksi: du vågar tro att det är sant
Har ingen tv i närheten av datorn så jag lyssnar på web-radio. Det blir nästan ännu mer spännande att bara lyssna *bävar*
Har någon hört från Hvidis?
Fjällbruttan: låter som en fin dag att knata omkring på fjället. Kul med tjejernas omvändning *fnissar*
Jobbigt för systern om hon inte får träffa sin dotter, men skönt att det verkar stabilt iaf.
Hörni ni ni! *viftar strängt med pekfingret*
(oj, nu kommer chefen )