Hallå... kräkbruttan här!
Har upptäckt att jag blir sjösjuk när jag läser mycket på datorn och scrollar... vidrigt!
Lägesrapport:
Min pappa är totalt dum i huvudet och ett jäkla pucko!
Ja, jag menar det, tom. mina barn tycker det för tillfället!
Tvillingarna hamnade i KUVÖS, inte i respirator.... PUCKOFÖRBANNADEIDIOTMUPP!!!
Vi höll ju på att oroa ihjäl oss!
Hur som haver, alla böner, tummar och tår har mottagits tacksamt och behövdes verkligen! Tjejerna har fått blodtransfusioner, har glulsot ( ganska vanligt) och så har de c-pap (tror jag det heter) som hjälper dem att hålla igång andningen eftersom de glömmer att andas... Annars verkar de för tillfället rätt stabila, 3 ml ersättning har den ena mumsat i sig till middag en dag, det ni!
Systeryster mår för djävligt fysiskt... för hoppsan.. bedövningen tog visst inte riktigt vid snittet... dessutom har hon förlorat över en liter blod, och inte fått nån trasfusion själv än, vet inte om hon får det heller!
Sen är hon ju lite svag sen hon legat i flera veckor, men hon har fått duscha själv, sittande visserligen , men det uppskattade hon mycket!
Psykiskt är det tugnt också, hon har ju inte fått träffa sin dotter på 5 dagar nu.. det är inte så skoj...
Sen är det som vanligt, ingen får komma dit och hälsa på pga av svininfluensan så jag kan lika gärna sitta här och glo på regnet...
Jag har i alla fall hunnit läsa ikapp och skrattat och gråtit med er men jag minns inte längre åt vad, är för sjösjuk och trött för det, vill bara att detta illamående ska ge sig nån gång!
J, nu kom jag på det är nog släkt med Ninnis hund... och jag dreglar konstant av illamående, så jag kan dreggla lite extra för smörgåstårta lät skitgott!!!!
För övrigt gillar jag coca-cola, vilket jag avskyr annars och äter nte choklad längre vilket får mig att fundera på om jag är riktigt klok?? Inte tycka om choklad??