Idag har jag bara brunaktiga flytningar, precis som det var "över" med blödande...
Vi har sagt att vi ska testa senare i veckan om det fortfarande är ett +...
Är ju inte mycket at göra om det är ett MF... och är det en nidis är det ju inget att göra heller, känns mer som att om det är + om 2 veckor, då vill jag kolla att lilla + lever så det inte är ett MA...
Lycksele är närmst för oss och jag tycker att de är jättebra där
lanovia 08 skrev 2009-08-26 10:34:13 följande:
Bruttan, glömde kommentera förut, skönt att det slutat blöta. Hoppas det var nid! Oj! Det var tålmodigt om ni klarar er 2v utan att höra av er till gyn. Fast jag kan ju förstå er om ni har 23 mil dit. Vilken stad är det då?Hade det varit jag hade jag nog redan stått och bankat på deras dörr, men så var det det där med tålamod...Ja AF är verkligen en historia för sig själv. Tråkigt att bli så dåligt bemött!! HOppas du får byta handläggare. vi har en granne på gatan som knappt hälsar på oss och mest ser sur o grinig ut, för nån månad sedan såg jag henne komma åkandes i en AF-bil. Ja vad skall man säga???Sedan skall ju inte glömmas att inte alla är likadana på detta ställe. Det måste ju finnas personer där som är guld också.
Ingis, måste erkänna att ett myggbett skulle kunna vara nåt annat... vi får se vad som händer
Mysigt med fötterna
Saga låg hopkrupen åt ett håll hela tiden, men så en dag när vi åkte bil bestämde hon sig för att vända på sig.. den överhalningen magen gjorde var faktiskt läskig, och så hamnade hennes lilla rumpa på "fel" sida Hon snodde sig från vänster till höger och så fruktansvärt hon körde ner huvudet i bäckenet när hon gjorde det, var bara att stanna bilen och ut och kissa bums
Nu ska jag sjunka ner framför fåret Shanun en stund, han äger