I vått och torrt och väntan
Era visslingar funkar
Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....
Era visslingar funkar
Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....
Ja, vi har ett plus
Men jag tycker det känns lite kymigt nu när Blomman fått så trist besked, Du skulle ju plussa före mig! Det hade jag beställt!!
Tack för alla grattis
Men du har fel Ingis, det var inte när vi for hem utan byxor från kantarellplockningen
Eftersom jag inte kunde sova i natt så satt jag och kollade almenackan... jag tror abselut (med läspning) att + blev när jag hälsade på mannen i den lilla boden på jobbet
Om nu allt går vägen, jag är faktiskt skiträdd för allt just nu och tycker att det är rätt läskigt, men om det går vägen och det blir en polke, då måste han heta Jan
Det var nämligen vid liften Jan Express... maken väser bara RUT!
Men, jag känner mig absolut inte gravid, förutom att jag somnat ett par eftermiddagaar, vilket lika gärna kunde var förkylningen, och så grät jag floder igår över Blommna taskiga besked!
Ninnis, vill se Vovven nu!
Och Hvidis, bild på lill-muffin??
Du kanske kan inboxa om du inte vill ha hennes bild spridd överallt, men jag är så nyfiken! Åhh tänk att få snusa bebisdoft!!
Ingis, minnet är kasst som alltid, när har du BF??
Snyggt datum
070809 kom Saga, ganska lätt det med!
Alltså, nu kanske inte Jan är det vackraste namnet jag vet, men som mellannamn i alla fall... mannens chef heter Jan(allmänt kallad PappaJanen av oss just nu , hans dotter säger så ) och liften är döpt efter honom... Men jag tror mannen tycker det är för avslöjande Bo var ett hrmm..ehh.. intressant förslag
mattias tror redan att det blir en tjej.. har ju tre sen förut, därav namnet Rut....
Enda jag får i huvudet då är:
-Släpp din känguru ut Rut, släppdin känguru ut... kommer tralla skiten hela dagen!
Slurpar i mig choklad utan rom och undrar om vi kan kolla på nån bra film, typ morden i midsummer eller så?
Behöver hjälp förresten, vi har en hel låda skumpa kvar sen bröllopet, är lite rädd att den ska bli dålig, kan ni komma hit och dricka upp den( ja alltså innehållet, inte lådan)
Snor åt mig en tallrik stuvade makaroner och toppar med några köttbullar!
Kram på er, nu ska jag läsa om skatter och avgifter....
Nä.. Jan var tackochlov inte utanför, då hade jag skrattat ihjäl mig
Men jag vet vad han har gjort ändå för hans fru ligger tre veckor före mig
Deras första dotter är född 10 dagar före Saga så vi följs åt....kanske
Oroar mig,,,jag hade ju GBS sist, det söker mig, men det blir nog prover varannan vecka och spec.mödra om jag vill... vill inte bli inlagd igen som sist med superinfektioner. Risken att jag har det ige är nästan 100% MEN det behöver inte ge bekymmer denna gång!
Jag är 38... har tre friska barn, klart jag undrar om det går bra denna gång med.. sitter + kvar så blir det fostervattensprov senare, läskigt det med, men rent krasst har vi 3 friska barn med hela sitt liv här och väntar vi ett sjukt barn måste vi flytta, så ser vår verklighet ut.
Urrk, nu ser allt nattsvart ut, men allt löser sig som han sa som sket i vasken
jag får börja med att hppas att vi fixar 12 veckor först.. sen tar vi det därifrån!
Tyvärr får vi inte göra NUPP och KUB, vårt landsting bjussar inte på det och även om jag ville betala för det så tar de inte emot, finns bara 1 tydligen som gör det i västerbotten... i alla fall för 2 år sen
Hej...just nu är allt rätt dassigt, jag mår urk, vill bara sova, blöder som indianerna var på gång, så det blir nog ingen Bo-Jan ( ) och så har jag fått hämta Saga på dagis för de misstänkte vattkoppor! Blev så glad och sen så besviken när jag kom dit, det är ju för f-n ett myggbett hon har vid ögat! De pratade om att ryggen var prickig, ETT utslag som kan vara vad som helst! Men jag hoppas hela ongen e´prickut imöra!
Du har så rätt så Ingis, förutom att antingen har man dem i underlivet eller inte, när de klättrar i i urinen är det inte bra! Då är det PC som gäller, mina hann dock rassla upp till njurarna och bli njurbäckeninflammation, det är defenitivt inte bra, och jag prövade två ggr... detta trots att jag stod på låååång PC-kur tillslut. Saga och jag hade pc.dropp under förlossningen och det gick bra
Blommis, positivt info trots allt Vad skönt, och tänk nu när du får ruggigt mycket betalt för lilla huset oså har ni råd att göra IVF om inte landstinget bekostar det
Mini-blomma beställes tack!
Dubbelnamn...hehehehe...
Dessa förekommer i min omgivning:
Kjell-Håkan
Olov-Daniel (nä, man vrickar inte alls tungan av sig när man ska säga det!)
Jonas-Mikael
Jon-Mikael
Lars-Johan
Anna-Sara
och tadaaaaaa
Vinnaren är:
BERT-SIVE!!
Hur fan hans mamma Syrena tänkte när hon döpte ungen är en enorm gåta
Förresten har vi Amandus och Gabinus också....
Färskt rött blod, blir ordentligt på pappret när jag går på toa...
Samma sak med Saga så det kan ju vara en nidis, men det känns inte som det,
vi får se, just nu har jag ställt in mig på att det blir ett minus och så låtsas jag inte om att det fanns ett + och så får vi börja leka kaniner i liften istället
YayayayippieyippieyayayayYES!!!!!!
Många långa pengar blir det Blomman
Låt enöga veva på sin pengamaskin så det flödar hos er!