HURRA FÖR ALLA härinne!!
Har lite trassel... minst sagt med svärisarne, och första jag tänker på att berätta det för är er!
Jag är så himla glad att ni finns!!
Champange till alla... så att ni orkar höra min klagan...*aaaooouuuuuu..ylar som en varg!*
Hade just krupit fram ur den goa filten som Daa svept om mig när svärmor ringer!! För första gången sen hon fick veta att vi väntar barn igen... alltså typ 6 veckor...
( DÅ har jag dessutom varit där och tvättat alla deras fönster tillsammans med en kompis eftersom jag inte orkade själv när svärisarna var borta och fiskade! Gjorde det gärna eftersom svärmor har cancer som ni vet och helt ok att hon gör nåt kul då hon orkar, fönstren kan jag ta... men inte ens ett tack per telefon, jag har nu slutat gå dit, och det är 100 m emellan oss.....)
Hon kvittrar glatt och undrar vad jag gör, Inget speciellt sa jag, packar lite och kräks däremellan (nä, hon har aldrig frågat hur jag mår heller...)
Nämen ohhh, är du i kräkstadiet nu??
-Nja, det håller ju på att gå över..
Jaha, ja du förstår jag har besök av min syster och hennes dotter och barnbarn...
Så jag undrar om Saga är hemma, för då kan ju hon kmma ner och träffa dem
-Nä, hon är på dagis...
-Jaha, jamen då hörs vi en annan gång...
Hon VET att vi åker till Umeå idag, Saga ska sova där, men inte ett ord om det, tydligen inte intressant...
Men att det bara var Saga som fick hälsa på släkten var...intressant...
Jag har nämligen firat jul med dessa människor... men är det bara jag hemma så behöver jag inte komma ner alltså...
Jag ger upp! Jag kan hoppa och skita tills jag får randiga ben, jag är i alla fall inget annat än en eländig avelskossa med två bastarder som deras arma son fått på halsen... ack och ve!
Tur att mannen alltisstår på min sida i alla fall
Ska bli mysigt att åka iväg bara vi två även om jag är jättenervig!
Tack för alla uppmuntande ord!
jag har förresten inte ont i armen , men halva är lite bortdomnad
HURRA igen för allt här inne, plockar fram jordgubbar till skumpan!
Skål brudar