I vått och torrt och väntan
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3512620.html
Hans senaste dårfinksinlägg....
Jag gapskrattade åt ilägg 176... han kanske borde läsa om det själv...
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3512620.html
Hans senaste dårfinksinlägg....
Jag gapskrattade åt ilägg 176... han kanske borde läsa om det själv...
Hörrududu!! Man ska icke måla med halsont ty färgen kan skära sig då
Och rosa färg skulle du väl inte ha....
Lägg dig och vila! Drick te med honing i och ät praliner, om det inte gör för ont i halsen!
Jag har ätit nåt som var kanongott ikväll!! Så lycklig över det!!!
Varmrökt pepparlax med kräftstjärtsröra och kokta små nypotatisar! Mums!!
För övrigt meddelade mannen idag att han minsann tänker följa med mig på min sista inskrivning imorgon... Sista inskrivning?? JA! Så här vill jag aldrig mer se dig må, jag klarar inte det! Lilla hjärtat mitt så gullig han är ibland
Sen tror han inte på mig som bilförare längre sträckor längre, vilket jag kan hålla med om! Jag blir ju yr om jag kör mer än 5 mil..
Jösses, ni skriver ju så att man blir alldeles virrig!!
Villemoa, kramar i massor! Fortsätter lämna över kramar att ta av vid behov!
Blomman, your back
Min gubbe säger inte på smällen... när han vill retas med mig säger han....
-Pitförgiftad
Villhan retas riktigt mycket kallar han barnvagnen för spermatruck.....
Kom inte och säg att norrlänningar är tysta och blyga
Förövrigt är jag duktigt sjösjuk efter 27 mil i bil.. men inskriven hos BM och tappad på blod och konstaterat att jag ska mumsa broccoli, järnet var redn nu lågt
Brukar inte ha lågt värde...
Men stolt mamma är jag idag, kommunmästerskap i friidrott på skolan, Iza klämde till och vann i Spjut Fast den talangen kommer inte från mig, ska jag kasta iväg en sten brukar den hamna på min fot om jag har tur... annar krossar den nåt BAKOM mig..
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej........ jag är fuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllllllllllllllll.....
Livet är skitäckligt just nu!
Nog fär att jag visste att jag inte klarar tabletter så bra men detta är groteskt!
BM tyckte jag skulle pröva postafen mot illamående, och börja med att ta en tablett på kvällen så att jag sov på den, då kunde det kännas bättre på morgonen och så blir dagen bättre Taget sa jag och slog till med en HALV tablett igår kväll!
jag känner fortfarande av den!!! Ludd ihjärnan och så trött att jag känner mig omänsklig! Stackars Moa fick passa Saga medans jag sov på soffan i eftermiddag och jag skulle kunna gå och lägga mig nu!
Kulinariska kocken slår till ikväll och åstadkommer fiskpinnar och potatis i det här huset, tror jag ska rymma till risotto och kycklingen... låter supergott
Har läst allt, minns ingenting... kram tills imorgon!
Rajrajrajrajrajraj...ooooohhhh carol, I´m but a foooooooool...*hick*
Tjeeeeeenare brudar Leget asså??? Nån som vill ha lite skojiga piller??*hick*
Jag haj maaasjor...zzzzzzzzzzzzzzz
Tror Ninnis är pillerknaprare hon med, hon tror hon har sett presidentens plan Kan ingen tala om för henne att vi har en kung här *hick*
Men det gör inget för jag har inte kräkts på två dagar! Hepp!
Blommna, glöm inte att sonen måste få ha långt hår, så han ser ut som en äkta handbollspelare Underbart kul att han gillade det! Är ju ett toppensätt att få kommpisar, och du lär ju också känna nya människor.
Hur var sambons första dag på jobbet?
Fru Bygg, kan du inte fråga idioten om han har hemorojder och be han berätta om de smärtorna i stället för det är myyyyyyycket mer spänannde!
Eller om han prövat ha kateter... för du förstår jag har hört att det gööööör så ont att sätta in den, är det sant??
Glöm inte att dunka honom i ryggen när han sätter kaffet i halsen
Villemoa, karamar om extra idag med! Lyssna på Blommna, hon har så kloka ord!
Ankan, kul med nya jobbet och vad skönt att du fått pencillin, jag hade ingen GBS alls i senaste provet, sköööönt!
Idag har jag beställt tyrolermusik på nätet, får hem skivorna om några dagar (ja, jag var laglig, är så jobbigt att leta konstig musik) för vi ska ha oktoberfest här den 24/10 i vår stora maskinhall Och ALLA vi har bjudit har tackat ja, ska bli så kul
Kram på er alla andra som jag glömt.. är lite lullig än av halva tabletten jag tog kl 18,30 igår kväll...
Psst... eftersom kopplingstonen inte funkar mellan tangenterna och min hjärna har jag av princip döpt om blomman till blommna, bara så ni vet det
Vi tar över hela Småland!! Mattias tittade på mig igår och sa att det låter som vi ska dit till sommaren och kolla element, hur fan lär du känna alla människor??
Är van att kaxa tilbaka mot killar, har ju jobbat i kök sen jag tog studenten och tonen kan vara minst sagt rå... och som ensam kallskänka bland killar gäller det att inte falla undan Och som kock är du änne mer ensam bland grabbarna, så det är bara att ta jargongen.Men jag har trivts på alla mina arbeten och har skitkul
Jaha, så sonen ska skapa mode i småland, alla grabbar kommer dundra runt med långt hår till sommaren, alla vill ju vara som handbollsproffset!
Förövrigt är det jag som inte tål tabletter, Moa äter dem när vi ska åka långt, hon blir åksjuk ibland och hon känner inte av dem ett dugg.... lyckliga hon!
Jodå, det är postafen
Ge mig en distalgesic och jag sover i två dygn... tur att jag inte blev knarkare, skulle sovit bort hela livet
Jag är superkänslig för tabletter, finns det en biverkning får jag den, å andra sidan så biter tex pencillin supersnabbt på mig, och det är ju bra
Fördelen med de pinnarna är ju också att de är utbytbara om de är ur funktion
och en annan sak... han trodde väl ni skulle hålla värmen genom att pilla på pinnen, då behöver ni ju inga elemen*asg*
Hmmm... är nog fortfarande rätt full ändå
Vart är Ingis???