I vått och torrt och väntan
Tack
Hoppas du får en bra dag efter din jobbiga helg!
Kramar om!!
INGIS... vart är du??
BB eller??
Tack
Hoppas du får en bra dag efter din jobbiga helg!
Kramar om!!
INGIS... vart är du??
BB eller??
Äsch! Vi som haft en så spännande morgon med att gissa vad du gör
Har ni gjort UL än?
Läste på FL att det visst var bra att dricka basilikathé, det skulle sätta igång förlossningen, men smakade visst urk...
Kanske bättre med en färdknäpp
Ninnis Burkbesök inbokat nästa måndag kl 10.30, välkommen
Får han leka burkfyllare hemma ellermåste han sitta påen offentlig toalett på klinik där det kommer folk och rycker handtaget... tänker på Blommnas sambo
Hade en kompis som skulle göra samma sak, TRE ggr kom sköterskan och knackade och fråga om han var färdig....Neeee..... blir inte bättre av knackningar på dörren, den sjönk ihop då..(inte dörren, petter-niklas, herregud vilka syftningsfel jag får till ibland!)
Hej
Tittar in innnan jag ska hasa ut i trädgården och riva ner myggtältet och klippa gräset för sista gången i år, nu är det officielt höst här
Igår sen maken skjutsat mamma till sjukan så var han på STOOOORA Ica och köpte, rökt fläsk, flatrökt skinka, amerikafläsk så nu kommer han nog överleva jakten....
Jag gillar hösten!
Myser... tända ljus, gosa soppor, härliga deckare och kolla film.... kanske måste klämma in nån promenad där emmellanåt?!
jag äter som en gris just nu, får jag inte i mig nåt varannan timme torrulkar ag så tårarna rinner, äckligt! Maken kom springande med ett plommon till sängen i morse
Blomman, underbart med bud, mera, mera,mera!!!
Mera + till dig också
Ankan, hoppas du får jobbet, låter jättebra!
Ingis, husgrunder är kul, vi gjorde ju en platta till vår maskinhall förra sommaren.. det var kul att kolla då alla andra jobbade
Förmodligen skulle jag skriva mer och kommentera mer men jag minns inget längre, har förmodligen babblat med er i tankarna så hoppas lite telepati funkar
Jo förresten, om sprinklersna startar kan man trycka bröstvårtorna innåt och framförallt tänka på nåt annat, då kan det stoppa upp, sätt på uppsalingskoppar annars och spara den skvätten i plastmuggar i frysen (max tre månader) braatthalager
Oj!!
Härligt med så mycket bud Blomman!!
Och vad nära småland är nu... wiiii härifrån med!
Vet vart vi ska passera med husvagn när vi är på semester nästa sommar
Spännande med BIM, visslar jag med
Neee. vi har inte kallt, blir ALLTID varmt till älgjakten, men det har varit förbannat kallt och regnigt så nu hoppas jag på en finare höst, det har i princip regnar sen 5 juli, vi hann gifta oss och sen regnade det! Mina luktärtor är skyhöga, kraftiga men har inte blommat med en enda blomma! En del rosor kommer nu...
Men myggtältet är väck.. myggen med , de få stackare som överlevt vår dundermaskin, det har stormat i natt...
Jenny, om du verkligen skulle drabba samman med nån tror jagdin hund skulle bli värsta mördarmaskinen! Då hotas ju flocken, så än hur liten och rädd hon är i vanliga fall så skulle hon försvara dig!
Ninnis, skönt att höra at plutten var piggare på motorväg
Trevligt, det blir en Sverigerunda nästa år
Jag har jägarexamen men vägrar jaga med mannens jaktlag...
De irrar in i fjället via två sjöar och en jävla massa gående, sen har de passen på fjälltoppar eller på nån myr, sover i en koja som är 3*2 m inkl kamin. Där trängs 4 svettiga män.. det kan de ha för sig själva
Dessutom är det skitdåligt med älg så jag slaktar åt några andra och får "betalt" i älgkött, så har vi fått vårt kött senaste åren
Hvidis, försök med ramlösa, men utan nån smak, den måste vara naturell!
Börjar du få smärtor djupt inne i brösten eller att det sticker, helst då du ammar (kan kännas som knivar bak i ryggen)eller att det kliar på brösten, så tala om det för BVC; då har svampen letat sig in i bröstgångarna... jag har prövat... rekomenderas inte! Men det kan avhjälpas med en tablett så det är ingen fara och bebis brukar inte må dåligt så oroa dig inte!
Finns svampmedicin för dem med som i ala fal Saga tyckte var gott
Blomman, hoppas ni får avsluta idag så dina verver får landa lite
Men givetvis med ett tokhögt bud!
Jenny, även här var det lite tomt.. man har ju grejat så mycket men nu har vi landat och flinar bara när vi tänker på "vår dag", vi var ju också toknöjda med den!
Ingis...hohoooooooooooooooooo....
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Säger som Sonja, vilken fantastisk arbetsgivare!! Så himla kul
Satt en gång i en grupp med alla åldrar representerad, och en gubbe (58) säger rent ut att han som arbetsledare (på SAFAC dessutom ) aldrig skulle anställa en gravid kvinna och heller inte en kvinna som han visste fuderade på barn... gissa hur den debatten blev Min kompis som är journalist mer eller mindre dräpte karln med ord...
Mest tragiskt är att han var arbetsledare på en liten ort där alla vet allt om alla, tror de i alla fall... så hans "hörsägen" kan ju vara så totalt fel och så går jobbet till nån annan... Ärkepucko....
Jag tar inte ur inälvorna, och drar inte skinnet, det gör de på skogen men resten fixar jag Eller, jag fixar det med men gråter inte för att jag slipper
Är bäst att jobba med hela kroppar, avskyr när "gamm-gubbarna" i Mattias jaktlag har hackat älgen i småbitar och han kommer hem med eländet i en hink... fam vet vad som är vad! Jo, man ser det ju ibland men gråter när de har hackat upp stekar i cm-bitar för att det ska bli rättvist!
Åhhh vad mysigt
Visst är det kul att se de små liven, man fattar knappt att det är sant
Hoppas ni fick några fina bilder!
Jag är faktiskt inflyttad 08... men anpassad