I vått och torrt och väntan
Leksi, GRATTIS
vad kul, men herregud vilket tempo du verkar ha på din lediga tid!
Ingis, visst vore det vansinnigt praktiskt om man kunde stänga av bittra sura pappor som är osmidiga som gipsade flodhästar inmurade i kassaskåp??
Själv har jag en sån svärfar... han är jävligt billig på auktion idag, igen!!
Bittrare och elakare gubbe får man leta efter! Men skit i han annars snor han bara min energi!
Idag har jag knatat upp och ner för fjället i 3,5 timme.. TRÄNINGSVÄRK!!
Så nu ska jag rensa kantareller, vinterns förråd är nu plockat, blir det mer blir det bonus Elak mamma som jag är tvingade jag med 12 och 9 åringen, när det klagades för mycket ledsnade jag och röt:
-Håll käften och gå nu!! Du kan inte stå kvar där och glo, glo i backen så vi får kantareller!!! Två sekunder senare slog ångesten till och skulle just be om ursäkt då jag upp täcker 12 åringen på skalle i backen, glatt sjungande och plockandes kantisar...toro inte de har så stor respekt för sin mamma, eller så känner de igen PMS när den tar över mig
Rapport om syrran:
Säng och toa-läge, dvs hon får gå på toa men inte mer, UL idag visar att tvillingarna mår toppen och är lika stora Allt stabilt just nu, minst två veckor på sjukhus, ev hela grav ut.
Mindre roligt är att pga svininfluensan får ingen utom hennes sambo besöka henne, inte ens deras lilla dotter som är 1.5, gissa om hon har ångest över det!
Vi hoppas hon ska få eget rum så att åtminstone dottern får komma dit!
Kram på er