• Daa

I vått och torrt och väntan

Ninnnis skrev 2009-09-09 11:47:44 följande:
    idaa är det daa´s daa! :-d
    Tack så mycket, allihop.

Mätt och belåten. Projekt "Positivt Tänkande" fungerar ganska bra, även om det kräver lite ansträngning såhär i början.
  • Daa

Kraaam på dig, Leksi.
    Hoppas verkligen att du kan njuta av graviditeten utan att behöva oroa dig för mycket.
    *kramar lite till*

Leksi skrev 2009-09-09 11:58:06 följande:
    Jag bävar. Min mans syster fick MA för bara en månad sedan. Barnet hade varit dött i en månad när det upptäcktes av en slump på ett tidigt UL! Det är verkligen en mardröm. Dessvärre verkar det ju inte vara helt ovanligt heller.
  • Daa

Mums!
    lanovia 08 skrev 2009-09-09 12:07:25 följande:

Forsätt kämpa, snart går det utan ansträngningOch idag är det ju tårtdag för dig.
    Såna där chokladcookies, nån? *skickar runt ett fat*
  • Daa

När föräldrarna köpte valp nu senast hade pappa sagt att det räckte med de hundar de hade, men han blev alltför bortkollrad av den knubbiga och lurviga lilla uppenbarelsen.

lanovia 08 skrev 2009-09-09 12:13:03 följande:
    Definitivt!!!!Jag varnade faktiskt pappa, vi hittade valparna på blocket ringde och pratade med ägaren. Mamma var med hela tiden och tyckte de var jättefina. Sedan ropade vi in pappa och tyckte han skulle titta. Innan han fick komma till datorn så sa jag till honom att han gjorde detta på egen risk. Det tog typ 5s tittande för honom så hör man: skall vi åka o titta ikväll eller??? ! Oh vill ha...
  • Daa

Den knubbiga och lurviga lilla uppenbarelsen var alltså valpen, inte mamma eller någon annan.

• Daa

Måste ju kika in för att kolla nyheter om Ingis.

Välkommen tillbaka, andbeyond. Stämmer in i ropen om bilder

Jenny: det kan kännas och hända mycket i tjejmagen vid indianbesök och ÄL (och vid ingenting, har jag lärt mig den här månaden...) Hoppas på att dina indianer är på gång *håller tummarna*

Hej Em! Skulle vinka till dig tidigare, men det försvann i villervallan som var mitt huvud... *vinkar extra ivrigt nu*

Skönt med massage, Blomman?

Extra kramar till alla illamående.

Tack igen för alla grattisrop, sånger, tårta och rosor.

• Daa

Jag fick massage i söndags. Det var plågsamt, för hon lyckades verkligen hitta alla ömma punkter och stanna där länge.
    Men, precis som för dig kunde jag röra nacken mycket mer efteråt.

passionsblomman skrev 2009-09-09 20:30:52 följande:
    HA! Det var fruktansvärt för när hon masserar så går hon på rejält, så det gör så ont att man håller på att gå åt!MEN efteråt är det skönt, för det hjälper och nu kan jag röra nacken mycket mer än före behandlingen.
  • Daa

Då var hon som masserade mig ganska snäll, med andra ord.

passionsblomman skrev 2009-09-09 20:40:22 följande:
    Plågsamt är verkligen ordet. Jag skrek "NEJ NEJ! Jag går hem!"Och det är smärta smärta smärta när hon med minutiös träffsäkerhet letar rättt på hemska ställen precis överallt.
  • Daa

Ja, det är ju huvudsaken. Jobbigt att du får så stora spänningar.
    Hade inte så väldigt mycket spänningar i ryggen. Värst var det kring armhålan (vad är det för ett ställe att vara spänd på?). Där fick hon bara hålla på en liten stund innan jag blev tvungen att be henne sluta. Nacken var också väldigt öm.
    Lär behöva göra om det där...

passionsblomman skrev 2009-09-09 20:51:24 följande:
    Huvudsaken är att det onda man hade innan är bättre efteråt!Jag är ju rejält uppfuckad i mina muskler ibland, så då blir det ett hästjobb att ta hand om.Sedan tycker man ju att olika saker gör olika ont och jag får lätt för mig att jag är sjåpig, men hon säger "nej nej, micket ont för dej i moskler dom er djettespenda!"
    Ha en fin kväll, tjejer.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan