• Daa

I vått och torrt och väntan

Ja, det är klart du ska vara med. Kroppsuppmjukningen är förvisso inte hjälpt av datorhäng, men hur ska man få frid när man inte har koll på vad som händer i trådarna på BT??

• Daa

Men åh.
    Började skriva ett inlägg strax innan sju, men blev upptagen och så blev jag utloggad när jag en timme senare skrivit det klart och skulle skicka det. *sur*

Ska snart på möte som varar hela förmiddagen och jag har inte riktigt tid, men jag har lovat. Tänkte göra en massa på morgonen, men glömt bort att jag lovat visa runt en student, så det blev inget av. *gnäll*
    Får ta det nästa vecka.

Lanovia: ursäkta, det var inte meningen att smitta.

Ha en fin fredag.

• Daa

Tillbaka från mötet.

Bruttan: Ja, det är en himla skillnad på kuvös och respirator!
    Vi fortsätter med böner och tummar.

*vinkar till alla innan jag rusar vidare för att tillgodose ett behov (alltså mat )*

• Daa

Inte den minsta lilla. Vi har praktiserat avhållsamhet.

Ninnnis skrev 2009-09-25 11:45:18 följande:
    Finns det inte ens en teoretisk möjlighet...? En mikroskopisk?
  • Daa

Yeah right.

Daa skrev 2009-09-25 12:11:37 följande:
    Inte den minsta lilla. Vi har praktiserat avhållsamhet.
    Så då finns det ju faktiskt en mikroskopisk teoretisk möjlighet, om barriären släppte förbi nån simmar-rackare vid exakt rätt ögonblick...
  • Daa

Ninnis: Tror jag det, att du blir hönsmammig när du umgås med en sån liten raring Men ni kan ju ge sprayen en chans och om han blir konstig får ni lägga ner det?

*skrattar åt Bruttans hundliknelse*
    Hoppas illamåendet ger med sig snart.

• Daa

Praktiserar ondska, Blomman? Bäst jag kollar läget...

Äntligen helg!

*hjärtar den söta lillankan*

*vinkar till Ninnis och familjen*

• Daa

Jo. Det hade jag hunnit glömma...

passionsblomman skrev 2009-09-25 19:32:47 följande:
    Ja. Du har väl inte glömt att jag egentligen är ond?
  • Daa

Lanovia: har maken blivit skengravid och har cravings? *fnissar*

Ankan: jo, stackars Blomman om det varit hennes nya granne

Blomman: stor omställning med alla rummen.

Nu blev jag kaffesugen...
    Har fått för mig att kroppen inbillar sig att den ska vara gravid, för jag har varit så ruskigt trött på sistone. Men så hände det sig igårkväll att maken också var ruskigt trött. Vi somnade vid halv tio (halv tio! En fredagkväll!) och vaknade sisådär en tio timmar senare. Då kanske tröttheten snarare beror på en lurande förkylning... Det lär väl märkas.

Önskar er en fin lördag. *Vinkar till alla*

• Daa

Ja, det är motion.

passionsblomman skrev 2009-09-26 12:26:47 följande:
    Ha ha, ja stooor omställning. Förut hade jag väl sådär en sex eller sju steg till min älsakade perkulator från tangentbordet sett.Nu är det värsta promenaden! Så, om jag nu går och hämtar lite mera kaffe äntligen.....då borde det väl vara att betrakta som motion?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan