I vått och torrt och väntan
Är dags för lunch nu, ska försöka få i mig lite mat. Är inte alls sugen men man måste ju.
Är dags för lunch nu, ska försöka få i mig lite mat. Är inte alls sugen men man måste ju.
Bruttan: Oj har ni fått snö redan! Det är faktiskt lite svårt för mig att förstå det. Känns så långt bort med snö här, om vi ens kommer att få någon
Blomman: Kloka ord om små bebisar, ska tänka på detta. Eftersom jag inte varit i den sitsen än får jag erkänna att jag inte tänkt riktigt så. Visst brukar jag nästan alltid ha mig mig något till fikat... men framför allt skall jag tänka på att det inte skall vara någon brådska att hälsa på någon med en litet bebis.
Ninnis: Låter som en underbart start på veckan!! Håller med om att det hade varit kanon att ha det så.
Nu är det dags för konferens här. Hörs kanske lite senare, beror på hur internet funkar hemma.
tror det är njurarna så jag försöker få kontakt med vårdcentralen nu. Men det är ju inte så lätt
lanovia 08 skrev 2009-09-29 07:48:02 följande:
Hej alla gulliga tjejer! Nu har jag jobbat färdigt för idag, så skönt. Trodde knappt att det skulle funka att jobba idag. Har fått tid på vårdcentralen nu klockan 15 så jag hoppas att jag får pencillin. Funderar på om jag skall prata med läkaren också om att indianerna inte varit på besök här på tre månader, tror ni han förstår vad jag menar om jag säger så?
Tittar förhoppningsvis in mer i eftermiddag, men det beror som sagt på hur internet hemma funkar.
Förresten fick jag också skapa rutorna på bilen i morse vid halv åtta, och jag bor i småland. Så kallt får det ju inte bli redan
Skickar många kramar till Villemoa ♥
Det gick bra för mig hos doktorn igår, jag fick pencillin... så nu skall det nog bli bättre på någon dag. Hade en svår urinvägsinfektion som var påväg upp i njurarna. Har haft njurbäckeninflammation innan så jag började känna igen symtomen. Och har inte indianerna kommit om en månad skall jag ta kontakt med läkaren där. Det känns oxå skönt att veta att jag få hjälp med den isåfall.
Vaknade på ett underbart sätt i morse, av ett sms, där det stod att min kompis fått en liten son. Är så glad
Vilken tur att vi alla har hittat män som är bäst för just oss!!
lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:16:42 följande:
Härligt att blomman är tillbaka och att Hvidis lilla prinsessa börjat skratta
VAd hittar ni på idag då tjejer, förutom att sitta här då? Själv är jag ju på jobbet, har lite paus nu så skall snart ta lite fika innan det är dags för en lektion till. Onsdagar är bra dag för mig, bara två lektioner och konferens vilket betyder att jag har möjlighet att sitta här ganska mycket på arbetstid