I vått och torrt och väntan
Fru Bygg, nu har jag inboxat dig så kolla där!
Fru Bygg, nu har jag inboxat dig så kolla där!
Roligt att höra av dig Hvidis!!! Låter som ni har det riktigt mysigt och du kommer självklart fixa det kanon att vara hemma själv med er lilla prinsessa.
Jag pratade med en kompis på vägen hem, hon är den ända förutom ni då och mannen som jag pratar med om "barntillverkningen". Hon frågar alltid om indianerna kommit, och de har de ju inte. Och så säger hon att det säkert är för att jag vill bli gravid sååå mycket. Vet att hon bara vill väl och att jag inte ska oroa mig men jag blir ändå ledsen för då känns det liksom som det är mitt fel att min kropp inte fungerar riktigt. Förstår ni hur jag menar? Jag kommer ju vilja bli gravid jättemycket tills jag blir det, då borde ju det betyda att jag inte kommer kunna bli det
Hon är verkligen världens bästa kompis, och jag gillar att ha någon att prata med om allt detta. De ska ju börja försöka efter jul så det känns som vi är på samma ställe i livet liksom...
Då är man på jobbet igen. Vad fort eftermiddagarna och kvällarna går. Igår kväll var jag så trött så det blev att sitta i tvsoffan hela kvällen, någon mer än jag som älskar Greys anatomy?
Imorse fick jag skrapa rutorna på bilen igen. Startade bilen innan och när jag håller på där och skrapar som bäst börjar bilen rulla, hann precis få stopp på den innan den rulla rakt in i garageporten (ca 5 cm tillgodo) Var riktigt obehagligt så nu blir det att byta handbromsen efterom den tydligen inte fungerar som den ska.
Ninnis och Daa: Tack för kloka ord och kramar Så du har sett lill muffin? Det vill ja oxå göra!!
Måste skriva av mig lite igen. Fick helt plötsligt följa med min klass på teater i förmiddag, vilket såklart var roligt. Men på vägen hem i bussen blir det slagsmål som jag hamnar mitt i. Försöker såklart gå mellan, men jag har ju ingenting att sätta emot två stora killar i 15 års åldern. Som tur väl va var det med en vfu-kille som kunde hjälpa mig. Vad hade jag gjort annars, kändes verkligen som de hade slagit till någon varit riktigt skadad annars. (den ena killen slogs så han bröt ett finger) Sitter här hemma nu alldeles chockad, har aldrig varit med om något sådant innan. Tur att jag slutade tidigare idag är helt slut nu Ingen rolig dag helt enkelt...
Nu ska jag läsa vad ni skrivit och kommentera.
*Tackar och tar emot sockerkakan* precis vad jag behöver. Har faktiskt lite chokladpudding i kylen, ska nog äta lite sån nu
Ja, den ena av eleverna var mina. Så då blir det ju massa efterarbete och så polisanmälan från skolan troligen.
Ninnis: låter som en hälig kväll först med middag och sen din två älsklingar. Kan ju inte bli bättre. Min man är på konferens så jag blir hemma själv med min lilla älsklingstjej... är lite avis på dig
Ja, jag ska vara själv. Tycker att det känns jobbigt, första natten själv i huset. Men mannen har teltjänst hela natten
Jag klarade det bra!! Känns skönt att veta att jag faktiskt kan vara i vårt stora hus alldeles själv... okej då jag hade ju ganska bra sällskap av Ester.
lanovia 08 skrev 2009-10-09 07:55:20 följande:
Nu är det snart helg!!! Så häligt. Och i eftermiddag kommer mannen hem skall blir mysigt. Saknar honom även fast han bara varit borta en natt
Låter som en perfekt kväll Ninnis! Burkprov nästa vecka istället lät som en bra idé tycker jag