Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Tack för att du frågar Daa. Allt är bra med mig annars, förutom att jag är trött. Men det beror säkert på att det varit fullt upp nu ett tag. Men bara 3,5 dag kvar till höstlovet, så det ska jag nog klara av
    Fortfarande inga indianer, men det hade ni inte väntat er heller va? Inte jag heller faktiskt, har börjat ge upp hoppet på att de ska komma av sig själva nu Men ska höra av mig till VC i veckan nu, för nu har snart den tiden gått som läkaren sa att jag skall vänta.

har läst era inlägg, men hinner inte kommentera nu. Står 17 st elever i åk 8 här utanför och väsnas, borde nog släppa in de nu...

Daa skrev 2009-10-20 11:38:03 följande:
    Jenny: skoj att det gick så bra på marknaden! Är det bra annars? Och lycka till med vaccineringen
  • Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Här sitter jag och försöker skriva, dock med en hand. Var och tog vaccin mot svininflensan igår, och idag kan jag inte röra min arm. Inte sovit något inatt för det har gjort så ont Nu ska jag strax försöka ha en lektion, inte lätt att ha träslöjd när man inte kan använda ena armen.

• Jenny står brud 090801

Går inte så bra för mig, gör så jääävla ont. Har knappt sovit i natt heller. Sjukskriven idag, känns trist och tramsigt att behöva vara hemma för att man tagit en spruta. Mitt onda kom nästan direkt efter, men blev värst under natten... sen har det suttit i. Tyckte de tog sprutan så högt upp, liksom i axeln. Gjorde de de på er oxå?
    Sen blir jag så rastlös, kan ju inte göra någonting. Inte ens sova. Har ni ngt tips på vad man kan hitta på med en arm?

Bruttan: lycka till.

Lanovia: kul att jag smittat med stickningen

lanovia 08 skrev 2009-10-22 08:11:57 följande:

Förresten så fick jag också ont i armen av vaccineringen. jag var ju så "kaxig igår på dan". men sedan kom värken smygandes, nu kan jag inte lyfta armen särskilt högt. Hur går det får dig Jenny?
  • Jenny står brud 090801

Förstår vad ni menar med svärföräldrarna...

• Jenny står brud 090801

Pratade med vc innan om mina indianer. Ska ringa på morgonen på måndag och försöka få en akuttid. Känns bra, bara hoppas att de tar de på allvar där sen oxå.

Läser vad ni skriver, men har svårt att skriva. Så jag är här och tänker på er även om jag inte kommenterar.

• Jenny står brud 090801

jag va på ladies night i fredags. Tyckte det var bra, men blir såå hysteriskt. Många vuxna kvinnor blir som fjortisar igen tillsammans med sina kompisar, och det tycker ja blir jobbigt

Min arm är inte bra, tror de stack för högt upp på axeln. Hela muskeln är spänd och värker bara mer. Pratade med vc om det oxå men inget annat att göra än äta tabletter och vila. Känns bara så jobbigt att sjukskriva sig för att man har ont i armen.

• Jenny står brud 090801

Duktig du är!! Sticka vill jag oxå göra. Undra om man kan sätta fast ena stickan någonstan så man bara behöver använda höger armen *funderar och klurar på det*
    lanovia 08 skrev 2009-10-22 21:00:30 följande:

Nu har pappershögen minskat betydligt. *klappar mig själv på axeln*skall nog sätta mig och sticka nu.
  • Jenny står brud 090801

Allt prat om städning här gjorde mig sugen på dammsugare, måste nog fika med en sån nu!!!

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer. Nyss hemkommen från vårdcentralen sitter jag nu här med tårar rimmande på kinderna. Axeln har jag fått en inflammation i, sånu gäller starka värktabletter i vecka framåt och hjälper inte det blir det kotisonspruta på måndag om en vecka. Inte precis så jag tänkt tillbringa mitt höstlov. Vad ska jag nu göra hela veckan, vill ju vara kreativ och göra roliga saker.

Och sen till indianerna, de tog massa prover så nu skall jag vänta på svaret väl 1 vecka Ser de bra ut när de kommer blir det remiss till gyn annars ännu mer tester. Känns som ännu en tid med väntan för att få komma till gyn. Och dit vill jag ju inte ens. Var ju inte såhär jag hade tänkt mig "göra-barn perioden". Förstod ju att de kunde ta ett tag (även om jag förträngde det) men att det skulle bli massa läkarbesök var inte vad jag tänkt mig. Vet att många här har väntat länge och varit på massa läkarbesök men för mig känns det här ändå skitjobbigt nu.

• Jenny står brud 090801

Tack för alla kloka ord och kramar! Skulle verkligen behöva kramar från mannen nu men han kommer ju inte hem än på många timmar...
    Ja, det är sprutan som är orsaken till inflammationen. Möjligt att de gav den fel eller att jag hade otur. Tur att jag är ledig denna vecka är ju inte kul att vara sjukskriven men inget kul sätt att tillbringa höstlovet på. Och nej, jag kan fortfarande inte sticka. Och inget annat heller mer än att titta på tv och skriva här (med en hand)

Lanovia: Roligt med överraskning! Jag fyller 25 i februari, kanske skall börja ge mannen lite tankar kring överraskning för mig

Hvidis: Esther är ett underbart fint namn! Härligt att ni har bestämt er.

Får väl återgå till "Sjunde himlen" på femman en stund...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan