Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Tack för kramen och pizzabullen hvidis, känns lite bättre...

• Jenny står brud 090801

Ester vill ut och kissa, så jag får väl göra det. Är tillbaka om en stund

• Jenny står brud 090801

Nu kom mannen hem så jag tänkte bli lite ompysslad av honom en stund. Slapp ut i regnet med ester för han gjorde det

• Jenny står brud 090801

Ja, Ester är vår hund. Men en väldigt söt liten hårig svart vovve.

• Jenny står brud 090801

Tycker det är ett så fint namn nu så jag ångrar nästan att hunden fick det. Hade ju passat bra till en liten tjej...

• Jenny står brud 090801

Ja, det är underbart att maken kan få en på bättre humör så lätt, räcker med några kramar så känns allt mkt bättre.

Ninnnis skrev 2009-08-17 20:53:29 följande:
    Jenny, skönt att maken kom hem nu när du behövde honom. För mig har indianerna kommit 17 dagar efter utslag på äl-test, men det är ju individuellt. Vänta till fredag och testa då, vetja!
    Och vad duktiga ni är som tränar, *blir impad* Jag vill också men orkar aldrig ta mig för det.
  • Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Ni har en dag till på jobbet gått, skönt bara tre kvar till helg. Imorgon kommer eleverna vilket ska bli spännande.

Håller med om att du skall äta när du är hungrig Lanovia...

Idag fick jag en helt underbar nyhet på jobbet, ett sms där det stod att en av mina bästa kompisar hade fått en liten pojk på 3005g och 51cm igår kväll. Visst är det fantastikt? Åhh han va så söt på bilden

• Jenny står brud 090801

Roligt med många små bebisar runt samma datum...

• Jenny står brud 090801

Oj, vad ni skriver. Alltid lika roligt att komma hem från jobbet och läsa igen det ni skrivit under dagen. Får nog börja anteckna bredvid för att komma ihåg att svara på allt

Får såklart börja med att skicka stora grattis till hvidis och hennes familj. Vad häftigt det måste vara att vara en till i familjen. Man är två som åker in till bb, men tre när man åker hem.

Ninnis: Vad roligt att ni troligen skall skaffa hund. Det är helt underbart! För min del lugnade det även bebissuget enormt, nu var det ju tre år sedan så suget efter en bebis har kommit tillbaka

Blommis: Visst är det bra att ha prospektet i väskan, då kan man ju visa varför man väljer att flytta. Och som du själv skriver så fattar folk det när man visar sitt underbara hus. *tittar mig omkring och försöker förstå att gården vi bor på är vår* Hos oss slutade det med att även min mamma gick runt med ett prospekt i väskan...

Ankan: Trist att du mår dåligt, men det är ju för en bra sak.

Fjällbruttan: *Håller alla tummar och tår jag kan för att det skall gå bra för din syster* Du får uppdatera oss...

Skickar oxå pussar till alla.... hur gör man den söta "puss-smejlen"?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan