Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Jag tackar och tar emot. Får lämna den till indianerna när de visar sig nästa gång. (vilket jag i och för sig hoppas dröjjer riktigt länge )
    lanovia 08 skrev 2009-08-23 16:05:07 följande:

Jenny, det händer tyvärr att indianerna cyklar vilse ibland. Jag har en GPS över här som jag uttrustade mina indianer med, så de ialla fall kunde komma i tid om de skulle komma. Den behöver jag inte längre så skickar över den till dig.
  • Jenny står brud 090801

Blommis: Det fortsätter i samma höga tempo förstår jag. Men du får lova att ta det lite lugnt också. *blir lite orolig över att du skall orka* Och sen skall vi såklart hålla tummarna att allt går bra för dig i slutet av veckan när det är dags för ny omgång av inseminarier igen.

• Jenny står brud 090801

Roligt att det kommer flera blommis, men kanske lite jobbigt att du får sköta runtvisningen själv...

Tänkte planera in en helg snart hos mina kompisar i gbg, men vill inte planera in än när jag inte vet när det blir äl. Mannen bara skrattar åt mig och tycker jag är lite knäpp Är jag det? Eller hade ni tänkt likadant?

• Jenny står brud 090801

Det har jag oxå fundeta på ingis... även fast vi inte är där riktigt än. Jag vill ju vara hemma så länge som möjligt, gärna 1,5 år och så skall väl mannen ha ½ år. Hur gör man när man är lärare...kan man "börja jobba över sommaren"? Villemoa du är väl lärare, kan inte du berätta hur du tänkt?

ingenjörsbruden skrev 2009-08-23 19:59:01 följande:
    Hörre ni som har barn sen innan....HUR tusan gör man när man planerar sina föräldradagar?! Känns hur jäkla svårt som helst....suck......funderar på att boka tid hos en handläggare....för joxa själv här hemma...eeehhhh...blir bara irriterad! Har nog noll tålamod nu med alla hormoner osv...
  • Jenny står brud 090801

Tack Villemoa, jättebra förklarat! Känns som jag har lite mer koll nu. Ska kolla med lönekontoret sen när det blir aktuellt.

Blommis: Hur ser det ut med renovering i nya huset sen? Måste ni renovera mycket eller är det fullt beboeligt direkt? *nyfiken* Har hört något om att det var rosa...stämmer det? Låter fint *ännu mer nyfiken*

• Jenny står brud 090801

Nu skall jag kolla på en film, och sticka lite på ett par raggsockor till mannen. Han skall ju inte behöva frysa om fötterna när han är ute och jagar

Kollar kanske in en runda sen innan det är dags för sängen. Annars hörs vi imorogn kväll igen.

• Jenny står brud 090801

Blomman: Nu har jag skickat min mejladress till dig. Vill jättegärna se ditt hus!!!

• Jenny står brud 090801

Blommis: Vilket hus ni har fått tag på. Ser ju helt fantastiskt ut! Och vad härligt med att det är renoverat. Åhh trägolv, det vill vi också ha, ska "ta fram" våra här vid ett senare tillfälle, har smygkollat och det är fina gamla här under oxå. Ser ut som du har möjlighet att kunna driva något eget där oxå, för visst var det så att du funderade på att starta eget? Vi ska troligen öppna gårdsbutik här till nästa sommar, ska bli så spännande. Ska bli roligt att höra hur det känns när ni flyttat in
    Får man från var i Sverigen ni ska bo nu då?
    Och brudbuketten var ju helt fantastiskt fin, Tycker du ska starta eget!!

Och andbeyound, du var fantastiskt vacker... ha en riktigt härlig resa. Och så får du berätta mer, både om bröllopet och resan, när du kommer hem.

• Jenny står brud 090801

Ta du dig en whiskey, det brukar hjälpa! Själv skall jag ta mig ett glas vin sen när indianerna ger sig till känna. Är så sugen på vin, men vill ju inte dricka någon alkohol när jag inte vet säkert.

passionsblomman skrev 2009-08-23 22:26:14 följande:
    Jo tjena! Gick alla och lade sig nu??? Själv gick jag till matkällaren och hämtade whiskeyn... jag har så ont i halsen! Det har jag inte tid med-bort bort!
  • Jenny står brud 090801

Lycka till i morgon blommis, skall tänka på dig.

Nu måste jag också gå och lägga mig, det är ju en dag i morgon med

Sov gott tjejer!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan