I vått och torrt och väntan
Hoppsan, jag råkade visst skriva ett maratoninlägg som jag tror slår alla jag skrivit hittills i den där sidenbandstråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3538243.html
Hoppsan, jag råkade visst skriva ett maratoninlägg som jag tror slår alla jag skrivit hittills i den där sidenbandstråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3538243.html
Jamen alltså den där sista halvan av mitt inlägg, med Drömmen Om Dagen, jag tycker verkligen på riktigt att det är otäckt att det liksom inte ramlar ner en pollett någonstans längs vägen som får det att plinga till och börja lysa över vad saken EGENTLIGEN handlar om...
Vitt we like!
Guuu vad skönt Ankis!
Hörni, jag MÅSTE sätta fart med den här dagen nu!
Idag ska allt packas ihop och rensas ur så snabbt som möjligt
och det som kan städas nu fixas i ordning.
Usch! Det är de tråkiga sakerna kvar...
Det är när man AMMAR som det sägs bli gröt i hjärnan. Graviditeten, det får vi hitta ngn annan slags hjärna för!
Pölsa kanske?
Herreguuuuuuuuuuuuuuud vad många blomkrukor jag haaaaaaaaaaaaar!
Och NEJ det går inte att kasta dem!
*stapla stapla stapla*
Nuuu har jag packat nästan alla krukorna och en MASSA annat skit man har och inte vill slänga men heller inte riktigt vet vad man ska göra med.
Dags att kolla in Idol 2009!
Ingis: ja, och eftersom jag inte köpt en enda av dem till kundpris, utan antingen i olika butiker jag jobbat elle r som de flesta:på grossistfirman där vi sålde dessa krukor till blomsteraffärerna. Dvs, jag hade grossistpris plus personalrabatt. Livsfarligt!
Var glad att din kropp tar det hela lite i taget och försiktigt. (inom rimliga gränser såklart). De jag vet om som allt hänt bara PANG på någon timme eller två, skulle jag inte velat byta med.
Att de reser ERT hus är bara hur coolt som helst.
Jag SA jau att hon skulle veta skillnaden!
Shit vad roligt och spännande!!!
Åh vad jag blir nyfiken!
HEJJA INGIS! DU KAN DET HÄR!!!