I vått och torrt och väntan
Jag har hittat kissongen! Eller rättre sagt har hon behagat dyka upp utanför huset. Hon var inte lätt att få tag i, men nu sitter hon och äter härinne med sin mamma. Tack och lov!
Jag har hittat kissongen! Eller rättre sagt har hon behagat dyka upp utanför huset. Hon var inte lätt att få tag i, men nu sitter hon och äter härinne med sin mamma. Tack och lov!
Det är förresten ingen som vet någon smålänning eller annan person som skulle behöva sig en katt eller två om sisådär två veckor?
Jodå, jag tror mina kissar skulle passa alldeles utomordentligt bra som tex stall- eller ladugårdsväktare, baraa de får bra kattfoder och inte enbart förväntas leva på råttor och möss. De har verkligen levt det glada utelivet nu i sommar så de är mer vana vid det än att vara inne faktiskt.
Daa: jaaaa det lät ju som en indianvarning av rang...
och besök ÄR ju SÅ trevligt...särskilt när man känner sig sådär.
Jenny:
Sov sött Ninnis!
Jag kände en Erkki när jag gick i gymnasiet. Han var hur gó som helst, så jag gillar det namnet bara för det.
Astrid hette min fröken i lågstadiet och i min värld var hon väl typ snäppet ifrån Gud eller så. Jag älskade verkligen henne!
Och jag änner två tjejer i min egen ålder också som heter det. De är coola.
Tänk vad man är känslomässig med namn! Det går ju inte att döpa någon till något som nån man avskyr heter!
Ankan, jag tycker du ska ringa din BM direkt hon är tillbaka och säga precis som det är och att du absolut vill få komma och lyssna på hjärtat GENAST. Det är ju verkligen något hon borde begripa med tanke på vad du var med om så nyligen!
Förresten har jag jämnat ut dagen lite med alla er morgonhurtiga och effektiva människor här. Jag sov till halv tolv efter att jag vinkat av min son och sedna kröp i säng igen.
Hos oss har det hällregnat, men nu kom solen.
I stort i livet, så tror jag faktiskt att vi mäniskor mår bra av gansaka tydliga rutiner och därmed tider. Vi är vanemänniskor/djur på fler sättt än vi föreställer oss och om dygnet tex rubbas för mycket så mår vi ju inte alls bra. Vi gör oftast samma saker i samma ordning på mornar och kvällar och vi gillar att ha mat och dryck som vi "brukar" äta även om nyheter och omväxling också är kul.
Det är spännade när det händer grejor, men inte FÖR mycket, för då blir vi oroliga istället...
Såkalrt är vi olika och vissa är mer rastlösa och vill ha mer handlingsfrihet än andra, men löverlag är nog rutiner ganska välkommet.
Det brukar bli ett av problemen med att gå långtidssjukskriven/arbetslös eller bli pensionär för den delen. Att man tappar sina vardagshållpunkter.
Sa hon som sov en halv dag...
Daa, det var ju bra att du höll alla lemmar intakta resten av dagen! Fortsätt så är du snäll!
Usch! Försova sig är helt förfärligt. Man mår ju skit halva dan efter det.
Jag har bestämt att min kropp ska få som den vill såhär nu ett tag. Jag sover och går på massage och fikar och nu ska jag strax tappa upp ett hett bad och gynna muskeluppmjukningen bäst jag kan.
Tyvärr gynnas den inte av datorhäckande, men nån måtta får det vara. Jag var borta läge nog. Jag vill vara MED nu.
Nej då blir det ofrid!
Tom min sambo sa i telefonen"Jaså du kommer in på BT nu igen. Ja då är väl allt bra då!"
He he...
Ja det är ju välsignat att ens man vet vad man behöver här i livet...*fnissar*
Men hörni, var är Bruttan? Nu är jag faktiskt orolig.
Hur går det med mor och småtöser?