I vått och torrt och väntan
Hej ingis!! Roligt att höra av dig. Ha det så mysigt hos hvidis och lillmuffin.
Hej ingis!! Roligt att höra av dig. Ha det så mysigt hos hvidis och lillmuffin.
Har fått ont i "tjejmagen" nu på förmiddagen, självklart hoppas jag det är indianer på intågande. Men jag räknar ju inte med det eftersom det har varit såhär några gånger förut under den här indianfria perioden. Men ni kan väl hålla tummarna att det är något pågång. *hoppas hoppas* Inte ofta man får hålla tummarna av den anledningen i den här tråden...
Hej tjejer.
Inga indianer här inte, däremot har jag typ pms hela tiden så jag mår sådär faktiskt. Bryter ihop för ingenting. Igår tex blev hela kvällen förstörd för att svågern tog två smörgåsar av MITT bröd, helknäppt jag vet men kan liksom inte hjälpa det... tårarna bara rinner hela tiden.
Och det har inte varit bättre idag precis. Bilen startade inte i morse, vilket gjorde att jag bröt ihop totalt. Mannen kom hem från älgjakten och skulle skjutsa mig men då var jag redan helt förstörd och med massa huvudvärk. Så jag ringde faktiskt och sjukanmälde mig i morse, så nu har jag sovit i flera timmar.
Dessutom fick jag jätteont på ett konstigt sätt i tjejmagen i lördagsnatt, vaknade av att det gjorde så ont i högersida både på magen och ryggen. Hjälpte med massage på ryggen som det alltid gör vid indianbesök så efter 20 min massage var det bättre så jag kunde somna om igen. Någon som vet vad det kan ha varit?
Det blev ett gnälligt inlägg, men det är så som det känns här mest nu. Humöret vänder hela tiden
Dock känns det lite bättre nu, har precis bakat en äppelkaka, tänkte bjuda mannens älglagskompisar nu efter lunch. Bjuder er också som vill ha.
Och GRATTIS, GRATTIS till fru bygg!!!
Håller tummarna för dig och din cykel
De gör de alldeles säkert!!
Tack för kramen. Ska vänta oktober ut innan det blir läkaren igen... just nu känns det som väldigt länge
lanovia 08 skrev 2009-10-14 13:04:48 följande:
Jag behöver många kramar just nu, men mannen förstår det så han kramar mig mycket Ska absolut gå om jag får ont igen, men har inte haft ont mer sedan i lördags
lanovia 08 skrev 2009-10-14 13:11:05 följande:
Härligt Villemoa att di slipper skrapning. Tackar och tar emot av kärleksmumsen, de smakade kanon!!
Jag tycker också Ester är kanon fint, men det vet ni väl redan eftersom min lilla tjej här hemma heter det!!
*Skickar en stor bamse-kram till Ninnis*
Själv har jag varit helt slut efter helgens marknad, men det gick bra så det är de värt. Igår gick jag och lade mig klockan 21 så idag är jag lite piggare.
Har bestämt mig för att vaccineras idag, eftersom jag har astma är jag i riskgruppen så det blir en vaccination här...
Hinner inte skriva mer nu, men jag kikar ofta in och kollar hur det är med er.