Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Har lite funderingar som dykt upp under dagen som någon av er kanske kan svara på. Vad händer nu efter jag tagit proven och vi säger att de inte visar något lustigt. Jag får ju då remiss till gyn, men vad händer där? Vad gör de? Någon av er som vet... känns jobbigt att inte veta

• Jenny står brud 090801

De tog prover för att kolla ämnesomsättningen och hormonet

• Jenny står brud 090801

Kan pergotime få igång ens cykel eller får man ta det inför ev kommande barn oxå sen isåfall?

• Jenny står brud 090801

Kanske en jättedum fråga men jag måste ändå fråga. Räknas det som man inte kan få barn på "naturligväg" när man tar pergotime eller hur funkar det?

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Låter som du haft en härlig dag!!

Vad ska ni hitta på ikväll då tjejer?

• Jenny står brud 090801

Kollar unga mödrar nu och deras söta bebisar...

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer! Idag är jag inte riktigt lika deppig, har fakltiskt tagit mig utanför dörren här och varit och fikat med en kompis i stan. Mysigt! Letade present till en liten kille som skall döpas om 1 vecka, men hittade inget bra. Ni som har barn i samma ålder eller som har varit där vad tycker man om att få i doppresent? Egentligen skulle jag vilja göra något själv till honom men vet liksom inte vad jag skall hitta på. Kom gärna med lite tips

Ingis: Roligt att du är tillbaka

Sonja: Hoppas dottern mår bättre.

Lanovia: Du får ta hand om dig och bebis, lyssna på din kropp! Finns säkert något du kan göra med renoveringen, du kan ju alltid kolla i tidningar och leta idéer (Sen får någon annan genomföra dem bara)

Kramar till er alla!!

• Jenny står brud 090801

Axeln är som innan, men jag försöker att göra lite saker iaf. Är så tråkigt att bara titta på tv. Men tar det väldigt lugnt.

Visst finns det fördelar med att skaffa en "vuxen" hund. Vi har planer på en hund till men vet inte riktigt om vi ska köpa valp eller vuxen. Mannen vill jaga med hunden, köper man en vuxen vet man mer vad man får och man slipper allt pass som det är med en valp. Dock är de ju så söta... och sen är det roligt att uppfostra hunden från början, inte för att det betyder att det går bättre då men ändå...

• Jenny står brud 090801

Hur är det med dig idag då Ninnis? Känner du av ngt från spolningen igår?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan