• Daa

I vått och torrt och väntan

Lanovia: bra beslut att sitta i soffan ikväll. Krya på dig.
    Såå frustrerande när man ställer till det på datorn. Hoppas det går bättre i morgon.

Bruttan: Det var gulligt sagt av maken.

Jenny: Hur gick det?

Blomman: surtsurtsurt att bli avstängd! Hoppas du kommer tillbaka imorgon.

Vi har varit och storhandlat, väldigt vuxet av oss. Har ganska mycket träningsvärk från gårdagens aerobics och det tyder än mer på att en förkylning väntar på att slå sina otäcka klor i mig (träningsvärk är en ganska normal företeelse hos mig, eftersom jag "börjar träna" flera gånger om året , men den brukar inte komma förrän dag två).

• Daa

Åh nej, Villemoa! Så tråkigt.
    *kramar hårt och länge, fäller en tår*

(åh, nu surrar arbetskamraterna en massa med mig. Kan de inte vara tysta en liten stund...)

• Daa

Hallihallå...
    Oj, vad ni är aktiva hör på förmiddagen! Det blir ju ett jätteprojekt att kommentera allt. Tror inte jag fixar det på fastande mage.

Lanovia: sällar mig till dem som säger att det är bra att du är hemma. *skrattar åt stjärt-smilien*

Ninnis: Inga indianer än. Det känns inte riktigt som att de är på gång heller, men det ändras nog snart.

Måste testa: ♥

• Daa

Sannerligen.

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:32:24 följande:
    Nä jag vet, sådär är jag också, men man måste inte ens inärheten av så mycket som man tror ibland.Vi lever i en duktigehetsera som är helt galen och går med dåliga samveten SÅ i onödan många gånger.
  • Daa

28. Det skulle med andra ord inte vara jättekonstigt om de dyker upp imorgon eller i övermorgon, även om min cykel vanligtvis är just 28 dagar.

Ninnnis skrev 2009-09-30 11:33:59 följande:
    Men Daa, vilken dag är du på då...?
    Men hjälp, nu är jag riktigt hungrig! *beger mig på jakt*
  • Daa

lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:46:57 följande:
    Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?
    Ååh... efter att ha fått i sig lite lunch känns allt bättre.

Gillar den nya gubben också ;-?

Förresten, hur gör man en smilie som betyder "pillemarisk"? Har undrat i flera år.
  • Daa

Skönt att höra av Ingis. Ingen dator, alltså? Fast hon har ju Bella att nosa på, så då kanske hon inte grips av panik.

• Daa

Låter fantastiskt skönt med promenad. *tittar längtansfullt ut genom fönstret: hur länge är det kvar på lunchrasten nu? Jaså, en minut*

passionsblomman skrev 2009-09-30 12:11:31 följande:
    Nu är det promenaddags! Jag får sällskap
  • Daa

Vilken usel natt, knappt nån sömn alls (och det beror inte på att maken och jag idkade nån form av umgänge, för han sov minsann...). *surar*

Men det kanske blir en bättre dag.

Hoppas ni får en god morgon.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan