Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt och väntan

I morgon ska vi åka o hämta våra fiiiiina soffor..(jäkla tjatande va?! ) ska se om vi får lov att ta 2 bord, en stenåldersmicro till arbetsboden o några stapelbara stolar.... e ju alltid bra när man ska ha fest eller hur?!

Är trött som ett ösregn....visst...4 km promenix med svärmor...men i lugnt o sansat tempo....o sen har jag faktiskt inte gjort många knop i övrigt....

På tisdag ska jag träffa bm igen....maken blev helt förfärad...men det är ju dagen INNAN battingen är beräknad....jaha

I övrigt ser min kommande vecka rätt händelselös ut...hahahahaha
    Kommer inte att ha tillgång till dator om inte maken tar med sin hem från jobbet.....så...ni får försööööööka klara er utan mig!
    Jag skickar sms när vi blir inskrivna på bb så ni hålls uppdaterade!

• ingenjörsbruden

Åhhhh! Hvidis, jag smälter! Lilla sessan på promis med mamma!
    Hur lång är hon nu o vad väger hon?

Bruttan: Tensen är ljuvlig även om man bara behöver massage! O så slipper jag massagera maken så ofta nu....blir tensen istället!

Jahapp...får väl skicka in maken på Stadium efter en yogaboll i morgon....

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:45:01 följande:
    Men Ingis... 9 månader har snart gått, vågar din man låta dig vara utan dator?? vet han vilka otäcka tanter som kan dyka på honom och skrika mitt i natten att vi inte vet nåt och vill veta NU!!!?Och förstår han då ens vad vi menar??Förklara att det utbryter världskrig om inte du får tillgång till dator Funkar det inte så börja gråta, då brukar de smälta:Passion: Akuttid hos Naprapat imrgon!! Hör du det!!!Kram
    ASG!!!
    Jag läste upp detta för maken o han garvade han med....men bara för att vi precis fick reda på att datorn var fixad!
    Annars hade han nog blivit rätt rädd!

Så nu ska vi BARA försöka få till en hämtning av den däringa datorn....Hmmmmm

*letar länk på soffan....*
  • ingenjörsbruden

Oj...nu måste jag kasta mig i soffan en stund....de sista sega ostbågarna når nu åt i rasande fart i makens närvaro.....

I´ll be back!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 20:32:39 följande:
    Men ååå, vilken av de där modellerna är det då!?!De är jättefina!
    Va fasen....öh...barcelona heter den visst....
  • ingenjörsbruden

Blommis: har du någon länk till din röda soffa?!

Hahahaha nu ska jag ta foto på makens blåsor ihänderna....RIKTIGA kontorshänder har han! Så han har fått 2 blåsor!
    Moahahhahhaa!

• ingenjörsbruden

Jaha! *doooh*

Det är en soffa med plats för 3 pers...men med 2 dynor.... (ca 1,9 m lång)
    O så är den andra 4 dynor o har plats för 5 pers....ca 2,8 m lång!

MKT soffor blir det!
    Hade eg velat ha med divandel...men...ja...de blir jääääättebra!

Maken provsatt dem först idag...tur att han tyckte att de var sköna att sitta i! *phuuu*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 20:54:05 följande:
    HAHAHAHA!
    MÅSTE ju finnas lite goooooa Ingis-inlägg så att alla har lite kul att läsa i morgon på jobbet!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan