I vått och torrt och väntan
Hörre ni tjejer.....jag har bara dator i morgon osså...sen dröjer det till fredag innan jag har tillgång till dator igen.
Mest så ni vet var jag är!
Nu ska jag gå o förbereda middagen!!!
Hörre ni tjejer.....jag har bara dator i morgon osså...sen dröjer det till fredag innan jag har tillgång till dator igen.
Mest så ni vet var jag är!
Nu ska jag gå o förbereda middagen!!!
Lanovia: Vi kan den 4:e! Fru Bygg osså kanske vill hänga med?!
Den här influensan är rätt irriterande på många sätt o vis.....men anledningen til att den inte exploderat i spridning är ju för att alla blivit så rädda o spritar händer o är försiktiga o stannar hemma vid symptom.....TÄNK om folk kunde göra så i vanliga fall osså...när det "bara" är maginfluensatider eller förkylningstider.....så mkt mindre sjuktimmar det hade blivit!
Antar att du döpt om mig lite till Hvidis mellan varven...bara en gissning... ,-)
Bruttan: Håller tummen för din syster o tvillingarna!
Charmiga namn....hahahahah....varför inte "Barret"
Ankan: Ehh...fasen...du skulle sagt ngt direkt! Nåja...en veckas betald ledighet är ju aldrig fel! Men förstår inte riktigt varför....vad markerar din nuvarande chef för.... Amningshjärna.....hänger inte med!
Ninnis: Attans att du är i oslo den 4e....men vi får träffas fler gånger tycker jag!
Hviids: Va skönt att få sova en hel natt! Lyxigt! Men så många timmar hade inte mina tuttar klarat...hhahhaaha shit så ont jag hade efter 6 h bara!
Hur har det gått med namn på lillmuffin?
Daa: Sånt humör är så himla jobbigt!! Myror i kroppen! Hoppas det går över snart....en promenad brukar hjälpa för min del!
Jenny: Usch...sådana dagar är bara för jobbiga...man kommer inte ifatt den stunden man försov sig....
Har dator lite grann nu.....makens jobbdator.....men Bellabus har sep.ångest o sover bara i min famn......suck! så det e lite svårt att skriva.
Längtar massor efter er alla!!!! Massa till er alla!
Extra många till Villemoa! O BAMSEKRAMAR osså!
Allt pinnar på....Busan har lite knip i magen mellan varven...men vi får sova bra på nätterna så vi ska inte klaga!
Har osså hunnit med att mysa med maken!
Husbygget går osså framåt, om en vecka så ska det teglas sen är utsidan klar....BARA insidan kvar....suck! Vill flytta nu!
Var på återträff med föräldragruppen igår....riktigt kul!
Idag är det dubbel 30årsfest somstår på schemat.....hoppas det funkar med busan....håll tummarna.
O så hoppas jag på att få träffa Hvidis o Lanovia i morgon!
Men risken finns att vi är helt utslagna efter dagens fest.
Skulle så gärna vilja läsa allt som hänt...men jag hinner inte...ska hoppa in i duschen nu o göra mig i ordning inför festen....gäller att vara ute i god tid med små busungar!
STOOOOOOORA KRAMAR till er alla!
Hej hopp i galopp!
Sicket väder! Var ute o körde bil i natt....eeehhh...INTE roligt med horisontallt regn som vräker ner så mkt att man inte ser vägbanan....det gick saaaaaaakta!
Så nu har Bellabus varit på sin första stooooooora tillställning. O hon skötte sig över förväntan...jag fick både äta smörgåstårta o tårta o biskvi.....om än inte direkt när det serverades.... men ändå!
Sen blev hon heldäckad....har sovit 2 st 6 timmars pass så hennes föräldrar passade på att mysa lite!
Bellas magonda har blivit mkt bättre....hon får både Minifom o Sempers droppar. Men det är inte så långa magknip nu...mer att hon inte kommer riktigt till ro....
Nu vill jag ha lite uppdatering om vad som hänt här i tråden! Please!!!
O förresten...nästa helg så ska vi hämta datorn!
Hej Söta tjejer!
Guuuud vad jag känner mig handikappad utan tillgång till BT!
Men iofs så hinner jag med alla hushållsuppgifter plus liten skrikig Bellabus.
Saknar er jättejättemkt!
En EXTRA STOOOOOOR o KRAM till Lanovia för att hon inte fick träffa oss nu när hon var nere.....Ingis har blivit fegis!!!
Kan någon vara gullig o uppdatera mig med ALLT som hänt?
Har dator tillfälligt nu över helgen....tyvärr så hinner vi inte få den ordinarie datorn....så jag hoppas på datatillgång ngn gång i nästa vecka!
Nu ska jag slänga i mig frukost o packa det sista....sen ska vi åka in till Malmö o mysa med Hvidis o lillmuffin!
Hej hopp ett lite kort stopp!
Stort GRATTIS till fru Bygg! Hoppas att alt gick bra o ni mår toppen!
Kul att det nästan är exakt en månad mellan tripp (lillmuffin) trapp (Bellabus) o trull (mini Byggaren)!
Har startat datorn så många gånger o TROTT att jag skulle få sitta o snattra lite med er.....men ja....Belllabus har haft andra ideer! Mitt lilla marvrak till skriktroll!
Har saknat er ngt förfärligt!
Hade jattemysigt med Hvidis o lillmuffin....som inte är så liten längre!
fick tips av Hvidis på zonterapi mot magont o några påsar fänkålste.....som verkar ha effekt....*peppar peppar ta i trä....*
Husbygget går framåt med fart... bara tegling kvar att göra utv!
Dop e bokat t februari o så är vi anmälda t bebissim i jan!
Nu får det räcka med egoinlägg......postar detta....sen ska jag försöka kommentera....om jag får för Bellabus
Bruttan: förstår verkligen att du e trött på att må illa....inget vidare...men borde det inte gå över nu snart? Eller e jag fel i räkningen igen....vilket inte förvånar mi annars om jag är!
Gött m lite äldre syskon som kan hjälpa till passning.
Blommis: Va mysigt m besök av mamma! Hur trivs ni i huset? Sonen är trendsättare hörde jag av Hvidis
Lanovia: Åh dessa hormoner.....de e inte skojiga. Var rädd om dig....inte bra o ha ont i magen. *orolig*
Jag hade nästan alltid ett äpple med mig som nödmat.....kände att allt funkade bättre om jag höll blodsockret jämnt.
Hoppas att du o Daa har det riktigt mysigt!
Ninnis: vilket beröm! DEt är du absolut def värd! Måååånga pluspoäng till maken för städning o matlagning!
Nu vill Bella äta......
....o så lite matlagning, duschning o ätning emellan.....
Villemoa: Ooooh va mysigt med bebissnusning!
Ankis: Allt bra med dig o lillankan? Har du koll på bra trädgårdsdesigners här i Lundatrakten som du kan rekommendera till mig??
Jahappp...så mkt hann jag skriva....nu gastar lillstumpan igen...
Näääääästa helg SKA jag hämta min dator!! Så tills dess...