I vått och torrt och väntan
Nu ska vi iväg och köpa pizza, ska bli såå gott!!
Nu ska vi iväg och köpa pizza, ska bli såå gott!!
jag har både sett filmen och läst boken. Gillade båda jättemycket. Är en sådan film där man vill krypa nämre mannen i soffan och vara glad för vad man har... och förstår att det är svårt att köra samtidigt, vad jag grät...både till boken och filmen
Kramar till alla som behöver, verkar vara en kram-dag idag.
Jag är inne här och läser men orkar inte riktigt kommentera alltid. Mitt humör är verkligen jobbigt nu, skiftar så fort och det känns som jag gråter hela tiden. Men mannen jobbar hemifrån idag så jag har fått många kramar.
Tack för tipset Leksi om doppresent... jag bestämde mig för att göra en "tilda godnatt-ängel" tänker mig det som en skyddsängel till killen. Så jag har iaf gjort något igår och idag. Länk om någon är nyfiken på vad det är för ängel, dock inte den jag gjort.
Oj missade länken...
4.bp.blogspot.com/_QaYWEDFIGeQ/SpWj-YL3r0I/AAAAAAAABW8/SugLrhj5VYo/s400/loppis+o+god+natt+%C3%A4ngel+003.JPG
Vad bra att ni tyckte det var en passande present, då behöver jag inte oroa mig. Tycker själv att den blev fin, är så roligt att göra en produkt för första gången
Japp EA&MJ jag tillverkar lite saker som hobby, det är bra för då kan jag få in lite pengar till tex symaskiner ect.
Sonja: Hoppas att familjen snart mår bättre, och att du slipper bli sjuk!
Nu måste jag hoppa in i duchen vi ska tydligen åka och handla.
Stor mage och stora bröst önskar jag mig oxå...
Hej tjejer.
Tänkte tipsa om en film ikväll på 4:an. "Tre systrar och en mamma" jag har sett den innan och tyckte att den var bra. Men nu är jag ju en sån tjej som bara gillar romantiska filmer (till mannens förtret), får mardrömmar av typ vallander och beck...
Mannen ville inte se den filmen...inte för att jag hade väntat mig det :)
Härligt att det känns bättre nu Ingis !! Jag skulle också jättegärna se en bild på er lilla Bella...
Idag har jag "göra vetevärmare dag", skall stå på julmarknad om två veckor så nu gäller det att produsera igen. Sen blir den en runda på loppis här också, ska bli roligt. Har gjort en överrenskommelse med mannen så han följer med mig till loppisen så skall jag vara med honom ute och elda sen
Precis så tänker vi också Ingis... är så roligt att blanda olika stilar på det viset har vi fått vårt hus att kännas mer som vårt hem.
Idag hittade jag massa härliga tyger på loppisen, så nu blir det fler barnfiltar i härliga retrotyger Jag är kanonnöjd, och mannen också eftersom jag var ute och eldade med honom hela eftermiddagen... var riktigt mysigt!