I vått och torrt och väntan
Hej tjejer!
Vilket väder vi har här idag!! Vi är ute i trädgården idag och gör höstfint.
Tittar in lite senare igen.
Hej tjejer!
Vilket väder vi har här idag!! Vi är ute i trädgården idag och gör höstfint.
Tittar in lite senare igen.
Välkommen Fru Bygg!! Härligt med en liten prinsessa i magen som snart skall titta ut
Jag har verkligen blivit jättefinnig helt plötsligt Ser ut som en prickigkorv i ansiktet... Hur var det för er när ni slutade med p-piller? Kan det bli så? Min kropp retas verkligen med mig för tillfället :-]
Jobbigt bruttan att du mår så dåligt, hoppas det blir bättre snart!
Själv sitter jag här och är jättepirrig. Det är nämligen så att min kompis va uträknad till 14 september, alltså en vecka sedan. Hon sa att hon skulle ringa mig ikväll, hon har inte hört av sig. Och ingen som svarar hos henne hemma el på mobil... undrar så om hon är på förlossningen Men det får jag väl snart veta i såfall Hoppas bara att allt går bra för dem.
Håller tummarna så att de blir blå bruttan...
Ingen bra dag för mig idag, känns verkligen som jag vaknade på fel sida dessutom en halvtimme för sent. Så hela morgonen blev jättestressig för att hinna med allt, vovven skall ju få sin morgonpromenad och så...
dessutom är jag jättetröööött, sover mkt men hjälper liksom inte Känns inte bra idag helt enkelt.
Känns kanske lite bättre nu när jag fått gnälla av mig
Måste bara in här och säga hej innan jag springer iväg till nästa lektion. Har läst vad ni skrivit men finns inte tid för att kommentera nu, får göra det senare.
Idag är allt mycket bättre här, vaknade på rätt sida idag Dagen igår avslutades på ett stickcafé, vilket var kanonkul. Alltid roligt att sticka och sen träffa människor som också gillar det är ju kanon!!
Men välkommen tillbaka blomman!! Håller med de andra att du varit saknad!! Och tack för din peppning, det hjälpte. Ska försöka tänka så *intalar mig själv* Det jag faktiskt funderar mest på nu är hur länge jag skall vänta på indianerna innan jag hör av mig till ang hjälp. Tre månader är ganska lång tid utan indianbesök? Är det någon fara för kroppen?
*Håller tummarna för Bruttans syster*
Vilket hus!! Helt fantastiskt fint!!! Man kan ju alltid kolla lite på inredningen och sno idéer
Jag har ett namn som jag tycker är sååå fint!! Om jag får en flicka någon gång skulle jag vilja att hon heter Majken... men kanske inte är ett namn du gillar Hvidis?!?!
Alda, Signe, Sigrid några till fina tycker jag
Nu är det dags för lunch för mig!!! Hörs lite senare
Vad mycket fina namn det finns, måste testa länken och kolla vad våra barn ska heta!
Blomman: Jobbigt med katten, hoppas att du hittar henne snart. *Håller tummarna*
Fru Bygg: Inte lång tid kvar att jobba nu då. Passa på att baka så mycket du orkar nu innan, sen har du ju säkert annat att göra.
Leksi: redan i vecka 13, vad fort tiden har gått...(tycker jag) du kanske inte känner samma sak. Häftigt med tid till RUL, du skall se att tiden går fort. Jag har bara 4 veckor kvar att jobba till höstlovet, och jag intalar mig hela tiden att det är snart