I vått och torrt och väntan
Trist blomman att man tar ner gamla fina eldstäder, men du får vara glad för de två du har där. Vi har bara delar av en som ligger nedmonterad på vinden...
Trist blomman att man tar ner gamla fina eldstäder, men du får vara glad för de två du har där. Vi har bara delar av en som ligger nedmonterad på vinden...
Vi har oxå ett "gå-in-i-skafferi". Min man har alltid drömt om det i "sitt hus" så när det var det här var han liksom såld...
Blomman: Ska ni ha något speciellt i tornrummet? Våra kompisar har ett hus med tornrum, och de har de rummet som musikrum... antingen spelar de lite musik där eller sitter med ett glas vin och lyssnar på musik. Så mysigt
God natt Ninnis! Jag borde oxå gå och lägga mig men eftersom jag typ har legat hela dagarna nu blir jag alltid lite piggare senare på kvällen.
Är så härlig att höra era planer, eftersom vi är i precis samma sits känner jag igen mig så mycket i dina planer.
Bäddsoffa ja, det måste vi också skaffa.
Idag mår jag bättre, så istället för att ha tillbringat dagen i sängen (det kan ju oxå vara mysigt ) har jag suttit på altanen i solen. Åhh vad det är häligt med höst... när det är fint väder
lanovia: Ha det jättehärligt på semestern. Men vi kommer att sakna dig om det dröjer sååå länge tills du är här igen.
Daa: *Ger dig en stor kram*
Blomman: Hoppas att alla flyttlådor går in i flyttbilen som ni tänkt. Och NJUT verkligen imorgon när ni är i ERT hus!
Hvidis: Skönt att höra att allt är bra med er. Förstår hur du tänker över svärmor, jag hade garanterat kännt likadant. Men det kommer gå bra, tänk nu har ni ju er lilla prinsessa. Då kan det ju inte bli annat än underbart!!! Kul även att få en liten rapport över hur det är med Ingis...
Ninnis: Passa på och njut av maken nu när du har han hemma några dagar. LÅter mysigt, och så vovven såklart.
Och Såklart en stora kram till alla.
Skönt Daa att det känns bättre!
Förresten har vi inte hört något från Bruttan idag va? Undra hur det är med henne. Hoppas att hon mår lite bättre...
Välkommen hem Ingis! Härligt att vara hemma med er lilla prinsessa Skönt att du fått sova lite på förmiddagen, kanske på magen... som du längtat så efter? Eller kanske är för snart efter förlossningen
Ninnis: Låter som en kanon söndag!!
Själv är jag bättre, tom varit på loppis nu på eftermiddage. Alltid lika roligt. Och som vanligt kan jag inte gå därifrån utan att köpa något.
Nu är det dags för lite städning...
Ha en riktigt bra söndagseftermiddag alla goa tjejer!