I vått och torrt och väntan
Blommis: fy vilken maghistoria.....förstår att du skippade provet. Hoppas det har gått över nu. Pyjamasdag e gött ibland!
Villemoa: på dig
Nu "umpfar" busan....=matdags!
Blommis: fy vilken maghistoria.....förstår att du skippade provet. Hoppas det har gått över nu. Pyjamasdag e gött ibland!
Villemoa: på dig
Nu "umpfar" busan....=matdags!
Nu har Busan däckat!
Nöjd o glad o magen full med mat!
Vet ni...jag känner mig som en ensamstående mamma....trist men sant....
Senaste gångerna jag bett maken om hjälp med ngt så har det stånkats o pustats. En morgon så blev han irriterad när jag bad om hjälp med att värma hennes flaskmat....han höll ju på o göra sina mackor....eeehh...jaha....frukost! Ja det vore ju gött att få äta sin frukost i lugn o ro o inte BEHÖVA anpassa sig till något litet hungrigt troll som inte tar hänsyn till andras behov. nästan så man kan garva åt det......nästan......
Sen gick vi o la oss...han kom sen in o bad om ursäkt för sitt "dåliga morgonhumör".....mmmhmmm visst....hmpf!
Jag vet att det är mkt för honom att jobba heltid pluss att jobba hela helgen på huset....så jag försöker hinna med alla hushållsgrejorna på dagen o ha maten klar när han kommer hem.....göra allt hemma pluss ta allt med vårt bus.....det är faktiskt 24timmarsjobb!
Så jäkla trist att bli bemött med stånk de få gångerna man ber om hjälp....
O så det där med social kontakt.....ehh....ja vi pratar ju inte så mkt....maken är ju trött när han kommer hem från jobbet så han är inte så social....o jag som e så pratig.....hahaha så busan får sår i öronen av mammas snattrande! Hon lyssnar glatt iallafall! Börjar att svara osså lite!
Så nu har jag fått ösa ur mig det! Känns mkt bättre!
till alla som orkade plöja igenom det inlägget!
Tadaaaaa... Daa fick inlägg 3400
Köttbullemackor....muuuuuuums!
O gärna med rödbetssallad till! *dreglar lite grann*
Gott med långprommis...var ni i naturområdet mellan min nuvarande håla o kommande bohåla?!
O maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa kramar tillbax på Ninnnis!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sötnosar!!!
NU e äntligen hemmadatorn igång!! *tjohoooo...dansar segerdans*
Nu ska jag läsa in lite!