I vått och torrt och väntan
Åh välkommen till världen Lillmuffins!!!! En stor bukett underbara blommor till de nyblivna föräldrarna!! Så skönt att allt gick bra! KRAAAAAMMM!!
Åh välkommen till världen Lillmuffins!!!! En stor bukett underbara blommor till de nyblivna föräldrarna!! Så skönt att allt gick bra! KRAAAAAMMM!!
Åh Bruttan! Fortsätter hålla tummarna för att din systers tvillingar stannar kvar en massa veckor till i magen. Fy vad jobbigt! Är det hennes första barn?
Hej halloj!
Inte världens smidigaste pappa du verkar ha Ingis... "När skulle jag tagit upp det då?" Haha... Hur tänkte han? Men inte kul att inte få stöd från sina föräldrar. Tur ändå att dina svärföräldrar verkar bra och pålitliga. Hoppas yogan gick bra! Det låter verkligen som du håller igång bra fast det är så kort kvar. *hejarpå*
Håller med om FL. Det är kul ibland men blir lätt för mycket. Läste mycket där förut men har nästan slutat helt nu. Det känns som det räcker med ett forum att hänga på. Har läst en del på growingpeople (det var min bästa kompis som rekommenderade den) och det står mycket matnyttigt där!
Idag på första semesterdagen har jag hunnit med en ansiktsbehandling på 1½h (skönt!), varit till grannstaden (45 min enkel väg kommunalt) och skaffat nytt pass (krävs fingeravtryck numera!), samt joggat 8km med mamma och syrran. När jag var hemma och åt lunch tog jag ett till graviditetstest som blev helt blankt! Men som tur var var även kontrollrutan blank så det var nog något fel på det. Fick skicka iväg maken och köpa ett test till och det var positivt!! *dansar glädjedans och börjar nästan våga tro på att det är sant*
Tänker på Hvidis och hennes lilla familj... Hoppas ni har det bra!
Hoppas allt går bra för dig Blommis med brudbuketten och allt det andra som stod på din agenda den här veckan. *kram*
Andbeyond - inte långt kvar nu!! Är ni nervösa? Hur långt efter bröllopet är det som ni reser iväg till Hawaii? (Läs: hinner vi få en rapport från bröllopsdagen innan ni åker? )
Lycka till imorgon Ninnis!! Håller tummarna för att personkemin stämmer med lilla vovven! Är det en tik eller hane förresten?
Lanovia - hoppas ni fick en trevlig kväll på Liseberg & att huvudvärken håller sig borta.
Nej nu måste jag hänga med i damernas höjdhoppsfinal & heja på Emma Green.
Tack Daa!
Lanovia, vi har mycket gemensamt just nu! Vi var och såg Sommaren med Göran i onsdags och sen ska vi på Takida i november! Det blir andra gången vi ser dem, också en favorit hos oss båda.
Stort lycka till Andbeyond!! Ni kommer säkert få en alldeles fantastisk dag imorgon! Och er bröllopsresa låter verkligen som en riktig dröm!! *jagvillockså!*
Maken har bokat tid hos MVC idag! De har nämligen ett sånt system att man får knappa in sitt person- och telefonnr och så ringer de tillbaka (ingen höjdare om ni frågar mig), så när de väl hörde av sig var jag inte hemma. Vi fick tid på måndag kl. 14 så det kändes skönt att vi fick en tid så snabbt.
Mu mu fjällbruttan! *fniss*
Åh Blommis! Vilket tråkigt besked! Förstår att du är jättenere och ledsen. *bamsekram* Men kanske, kanske är det någonting som de kan göra någonting åt, gud vad frustrerande det måste vara att inte få mer info på en gång!
Grattiskramar till Hvidis, Andbeyond och Ninnis! Bebis, bröllop och hund! Så roligt!
Håller tummarna för Jenny och Fjällbruttan *visslar & låtsas som ingenting*
Och krya på er alla ni som fått förkylningsbaciller!
Just ja, vi var ju på besök hos MVC för första gången idag. Supernervöst innan men vår barnmorska var väldigt trevlig så det kommer nog bli jättebra! Idag var det bara hälsosamtal, inga tester eller någonting. Själva inskrivningssamtalet blir den 10/9. Drygt att vänta ju! Och ingen bekräftelse på att allt ser bra ut fick man... Men vi fick mycket att läsa med oss hem så nog känns det lite mer på riktigt nu.
Håller tummarna för att du får behålla jobbet!