Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Det funkade tack, NInnis!! Och vad bra att Ingis har en smileys-lathund på sin presentation.

• Jenny står brud 090801

VAd skönt fjällbruttan att det är bättre med din syster! Ska fortsätta hålla tummar och tår...

Blir också nyfiken på hur det var när du väntade Saga, så vill du berätta har du en till som lyssnar med stora öron

• Jenny står brud 090801

Hej alla tjejer. Hade en del jag tänkte skriva men glömde liksom bort allt när jag läste Hvidis inlägg... åhh vad härligt att ni är hemma med er lilla prinsessa nu.

Själv är jag inne på dag 36 idag, inga indianer men inte heller ngt plus på testet. Jag få väl helt enkelt vänta och se vad som händer. Kan väl inte göra så mycket annat? Förra cykeln var ju 48 dagar så det är ju ett tag till dit

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag än att stapla ved, vilken tid det tar... och trött blir man också.

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig kväll, och kräftor det skulle jag också vilja ha. Håller med om att man kan äta nästan hur mycket som helst.

• Jenny står brud 090801

Vad spännande med visningen imorgon blommis, som du har jobbat inför den kommer det väl kännas mycket bra när den är över.
    Tycker det låter smart med att försöka hinna med det mesta ikväll, som du skriver så brukar det alltid dyka upp sista minuten saker iaf. Inte öppnar man väl byrålådor när man är på visning!!??

Jag rensade lite bland mannens saker hörrom dagen. Han har sparat massa gamla fula kalsonger, fö´r att de kan vara bra att ha... ha ha inte nu längre

Ingis:Det är ju bara roligt med alla långa inlägg, från er andra oxå förresten!

• Jenny står brud 090801

Ja det måste vara svårt med det sista plocket, det är ju inte riktigt så att det bara är att slänga in i en garderob eller liknande, för folk kollar ju där också...

Tur att du inte bröt något, men visst gör det ont när man snubblar så.

Nu skall vi äta tacos, en av mina favoriter

• Jenny står brud 090801

God morgon/förmiddag tjejer.

Ska bli spännande att höra vad hon får för namn er lilla prinsessa.

Hvidbrud skrev 2009-08-22 23:13:06 följande:
    nej, hon är fortfarande muffin och lilla gumman, vi prövar olika alternativ, men inget passar riktigt... Vi ska nog komma på det snart
    Ja, lycka till idag blommis, skall göra som ingis och hålla alla tummar och tår för att det kommer många med tjocka plånböcker och tittar på huset idag!

Ingis: Vad ska du hitta på idag? Hur mår du, känner du av något än? Vad var det för datum som det är uträknat till?
  • Jenny står brud 090801

Inatt drömde jag att vi fick plus, hoppas att det är en sanndröm!!!! Kändes så verkligt när jag vaknade, så att jag ville testa. Men har bestämt mig för att vänta några dagar och se ifall indianerna kommer. Har ingen koll på varför ni kallar det för "indianerna", någon som har lust att förklara?

• Jenny står brud 090801
    Daa skrev 2009-08-23 11:11:48 följande:
    Jenny, har inte heller riktigt koll på varför det kallas indianer, men tänkte att det är väl lika bra att haka på vokabulären här Trist att det är så konstigt. Man vill ju att de ska komma om det inte har blivit ett plus, så man har lite koll på kroppen. Hur var det, hade du just slutat med p-piller?

F ö verkar min kropp igång nästan som vanligt igen. Indianerna kom och gick och jag tror att jag har haft ÄL också. Däremot envisas kroppen med att visa upp förkylningstendenser utan att det vill bryta ut (oj, så seg jag varit i helgen). Men så är det väl för ganska många nu. Kram på er.
    Det var några månader sedan jag slutade med p-pillerna, sen april. Så tycker att det borde komma igång nu, men vem vet jag kanske alltid kommer vara så oregelbunden...finns väl en del som är det?

Skönt att det verkar som din kropp fattat hur den skall vara *blir lite avundsjuk* Hoppas att förkyldningen inte bryter ut, utan att du blir frisk nu istället. *blåser bort alla baciller*
  • Jenny står brud 090801

Grattis till Andbeyond, är så nyfiekn på hur ni hade det igår. Tänk nu är du fru, visst är det häftigt?!?

• Jenny står brud 090801

jag har ätit pillerna sen jag var 18, och innan dess var jag ganska oregelbunden tror jag... men kommer inte ihåg riktigt.

Daa skrev 2009-08-23 11:41:12 följande:
    Tack. *viftar bort de baciller som blev kvar* Vad jag har förstått så finns det de som alltid är oregelbundna. Hur var det innan du började med p-piller? Innan jag började var jag ganska så regelbunden och cykeln var ungefär 28 dagar. Jag tog Cerazette, så jag var nästan utan indianer under den tiden och när jag sedan slutade tog det kanske två månader innan mensen kom tillbaka och då verkade min cykel ha blivit kortare. Nu hann jag inte se nån riktig tendens där, för det blev ju ett plus bara några månader efter det. Hoppas det ordnar upp sig för dig. *visslar med Ingis *Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-23 11:24:03 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan