Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Förstår det, jag har oxå svårt att koncentrera mig på jobbet. Händer ju ås mycket här, vill ju inte missa något! Allt spännande med ditt hus..., plussandet som kommer framöver för oss tjejer som inte fått det än... Hur hvidis lilla prinsessa mår... och när det är dags för ingis... och alla andra tjejer också såklart!
    Det är ju inte konstigt om det är svårt att göra något annat

passionsblomman skrev 2009-09-01 10:10:17 följande:
    Ja omöjligt skulle jag vilja säga....Ingis? Var är du och hur går det och hur mår du?Vad händer? eller händer inte?Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 10:07:25 följande:
  • Jenny står brud 090801

det låter ju bra, då kan jag lugnt gå och ha lite lektioner nu. Ska ha min klass så det blir roligt!
    Någon av er som har bra tips på äl-test? Tycker inte att stickorna jag har fungerar så bra. Eftersom de ger utslag för mig precis hela tiden är det svårt att avläsa någon stegring.
    Funderar på om man skall köpa något digitalt...?!?!??

Ninnnis skrev 2009-09-01 10:20:52 följande:
    Ingis har inte messat, så jag räknar med att hon är hemma Eller så springer hon runt och fotograferar husgrunden...
  • Jenny står brud 090801

Tack för tipset om äl-test. Satt och tittade lite på det på nätet. Hittade "Fertilitetsmonitor från Clearblue", någon som testat? Eller hört något om den?

Härligt med buden blomman!

Nu knackar det på dörren här, måste nog släppa in eleverna nu...

Hörs senare

• Jenny står brud 090801

Vilket härligt väder det är här, så skönt med härliga höstdagar!!

Blomman: Då är det riktigt nära nu, ska bli roligt att få höra om hur det blir i nya huset sen och allt vad det innebär att flytta. Bra att sonen får lite "inskolning" i nya skolan också, kommer bli kanon

Ninnis: Spännande med BIM imorgon, *visslar med de andra*

Lanovia: Häftigt att känna busen som är i din mage

• Jenny står brud 090801

Pratade precis med maken, troligen behöver han åka på jobbresa någon dag i nästa vecka. Jag gillar verkligen inte att vara själv här kvällar och nätter... huset är så stort och så är det så mörkt här på natten vet att det är tramsigt men det bara är så. Vi har ju inte bott här så länge än heller. Eftersom vi har hund med så måste man ju verkligen ut i mörkret på kvällen...

Han lockade med att jag kunde få en present... försökte med en ny symaskin, men det tyckte han va lite mycket Men jag kanske kan förhandla om en Fertilitetsmonitor , eller vad tror ni är det något att ha?

• Jenny står brud 090801
    Daa skrev 2009-09-01 18:09:58 följande:
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 17:21:20 följande:
    Fast du har ju attackhunden med dig när du är ute.
    Ja fast hon är inte mycket att lita på när det är mörkt och otäckt Då blir hon liten och rädd (som sin matte kanske) oj erkände jag det? Då gömmer hon sig bakom mina ben. Ingen vidare vakthund det inte
  • Jenny står brud 090801

Låter mysigt. *Tittar mot horisonten och tycker mig se ett plus!* Önskar jag också kunde vara med på ett hörn...

Ninnnis skrev 2009-09-01 20:23:21 följande:
    När BIM:ar du? *tar Daa i handen och cyklar mot solnedgången... eller ett plus...*
  • Jenny står brud 090801

Bruttan: Jagar du oxå vid älgjakten eller är det bara mannen? Jag har en här hemma som längtar till det är dags, och jag kan ju säga att det inte är jag.
    Jag bor ju oxå i småland, så har ni vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna här också!

• Jenny står brud 090801

Daa: Då visslar vi andra vidare medan ni trampar på framåt

• Jenny står brud 090801

Ikväll har vi varit ute och ätit på restaurang, firar ju 1 månad som gifta idag Tänkt för en månad sedan var det fullt kalas här med 120 personer mer än vad vi är idag. Är både lite sorgligt och helt underbart när man tittar tillbaka, men jag hade definitivt inte orkat med en sådan fest ikväll

Hur känner ni andra när ni kollar tillbaka på ert bröllop nu efter ett tag? Är det bara underbart eller känns det lite tomt för er oxå?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan