Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt och väntan

Ninnnis skrev 2009-10-28 11:44:59 följande:
    Hann du ikapp den?
    Hahahha nätt o jämnt...yoghurt inslevad på 30 sek under högljudda protester!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-10-28 11:25:32 följande:

Jo jag vill minnas att denna pergon har viss effekt på homonerna och humöret efter vad ni skrivit här.Det är bättre idag, men fortfarande nära till tårarna för minsta lilla. Era inlägg här får mig att börja böla.jodå maken försökt allt men det finns tillfällen när hjärnan blockar.
    Åhh dessa älskade/hatade hormoner...man blir helt kollrig av hur de påverkar en!

Vet PRECIS hur svårt det är att inte få hjälpa till på riktigt....man är så himla frustrad...o nu...när busan är ute...så kan jag fortfarnade inte hjälpa till...för på en skala...hur bra är det om jag är täckt i gullfiber?
    Nä...men måla panel ska jag nog få lov att göra!

Nu när man inte är gravid så inser man hur mkt man eg skulle njuta av den...för nästa gång (om utifall att man blir gravid) så har man en vildbasare att hålla ögonen på o därmed så hinner man nog inte njuta lika mkt....
    Men ja...jag tänker på min stoooora fina mage så fort jag ligger på magen o sover!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:49:32 följande:
    Jag har nästan fått imig frukosten också... och kramp i vänster arm. Hon vill BARA ligga och sova där just nu... aj aj aj
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....inser att vi är nära besläktade med grisarna...hahahahahha

Idag ska vi träffa barnläkaren....hoppas allt går bra....Busan tycker INTE om att ligga själv på magen....men på min mage ligger hon gärna...o då lyfter hon huvudet jäääääättefint...

Hahhaha, men Ninnis...kom igen nu! Liiiiite underhållning måste du väl bjuda kollegorna på?
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:56:03 följande:
    Lanovia-stumpan... komihåg att fotografera dig och din mage mycket, för när magen är borta kan man titta på bilderna och säga Åh, vad fin och kvinlig jag var. Något som man inte alls kände sig stor och svullen och otymplig. Men just nuär du kvinligheten personifierad - en gral, det gillade jag. en gral kn väl inte renovera hus? den får huset renoverat. Lite primadonnafasoner får du lära dig att njuta av... Om några månader är det inte du som får upmärksamheten och omsorgen längre, En annan primadonna/primodon kommer alltid först.
    Jappjapp...som gör att mammorna får äta frukost vid lunchdags.....suck dessa barn! *pussar på sessan*
  • ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 10:54:42 följande:
    Idag har jag o maken skakat hand på att vi ska ha sex....hahhahahaah
    hahahah ja va fasen gör man som småbarnsförälder?!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 11:58:52 följande:
    Bra handskakning ingis. Det är nästan så man får göra för att komma igång igen. Låg i sked med maken igår. Stelt som bara den. kändes jätte konstigt. Efter 5 min flytade vi lite på oss och klick, så föl kropparna på plats i varandra igen. Så härligt att bara ligga där i hans famn, på ett nytt sätt. Oj vad allt förändras...
    Skeden e så goooooo!
    Ja va allt förändras...innan låg vi alltid tätt ihop...nu ligger jag på 30 cm av min säng....så långt ifrån maken som möjligt....men bara för att plugga i nappen på Busan....
    Man är hemsk...men jag ser verkligen fram emot när Busan sover i eget rum....*drömmer mig bort*

Jäpphäpp...lunchspam!
  • ingenjörsbruden

Jaaaa våra små älsklingar gör rätt mkt lika!

Frigöra pruttar kan man osså göra liggandes på mage över mammas ben!

*håller tummen för snäll Bellabus i em*

Ja just det...lunch.. 2 mackor blir det idag!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-10-28 12:07:58 följande:
    E ville inte somna går. hon låg och gndde och halvgrät. jag kämpade med alla trix som bruka få henne att smna- utan resultat. efter en time vände jag ryggen åt henne och blundade. Klart att hun somnar innom en minut då. Det skulle jag ha provat en timme tidigare..
    Hahahaha sicket litet bus! Det gjorde busan osså i måndags...vägrade komma till ro....så jag la henne i spjälsängen medans hon var vaken o så bäddade jag o maken vår säng.....o när vi var klara så sov stumpan...mäkta förvånad mamma!

*norpar Ninnis wienerbrö o kutar tusan*
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-10-28 13:03:09 följande:
    Vovven skällde åt sin egen spegelbild häromdagen när han upptäckte den i fönstret Jag behöver ju ingen bäbis när jag har en vovven med så många bäbislikheter...
    Pluss så slipper du bajsblöjor!
    *Kramar Ninnis*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan