• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Tack, Ninnis och Hvidis (nu blir jag tårögd och gråtmild IGEN. Vem är det som har tagit över mig??). Ni får gärna hålla tummarna och vissla och allt det ni vill, för det gör jag. Även om jag låtsas förbereda mig på indianernas ankomst.

Hvidis: Stor kram på dig. Det måste väl vara så att han fortsätter finnas i era tankar, fastän ni har en underbar liten lillmuffin. *hjärtar Esther*
    Spräcka ärret i livmodern? *ryser* Nej, har inte provat kopparspiral Hoppas ni hittar en bra lösning (tycker f ö personligen att kondom funkar bra).
    *vill också leka med Bellabus och lillmuffin och mammorna (varför är Sverige så långt, för?)*

Ninnis: jättekram tillbaks!

• Ninnnis

Nej tyvärr... På torsdag jobbar jag till 15, sen ska jag hämta gudsonen som ska leka med mig och vovven Men jag vill så gärna träffa er snart!

Hvidbrud skrev 2009-10-27 12:02:44 följande:
    Ninis: Du har inte ledigt på torstag möjligt vis, så du kan komma med och fika och promenera i solskenet?
  • Ninnnis

Jag hoppas att det är en liten Baa 2 (B2?) som har tagit över dig...

Daa skrev 2009-10-27 12:15:40 följande:
    Tack, Ninnis och Hvidis (nu blir jag tårögd och gråtmild IGEN. Vem är det som har tagit över mig??).
  • Hvidbrud

Åh, det var ju synd, men i får hitta en helj som vi kan alla fem (minst! ankan och EA (? med tanke på din tur i skrylle) är ju också här i området. och fru bgg och ella?)
    Härligt att få gosa med gudsonen!

• Ninnnis

JA!

Hvidbrud skrev 2009-10-27 12:47:14 följande:
    Åh, det var ju synd, men i får hitta en helj som vi kan alla fem (minst! ankan och EA (? med tanke på din tur i skrylle) är ju också här i området. och fru bgg och ella?)Härligt att få gosa med gudsonen!
  • Hvidbrud

Åååååhh! Håller tummarna för att alt går bra och att det inte blir så hemskt som det faktiskt låter.. Kraaam!

• passionsblomman

Åååh hoppashoppashoppas!
    Ninnnis skrev 2009-10-27 12:32:22 följande:
    Jag hoppas att det är en liten Baa 2 (B2?) som har tagit över dig...
  • Ninnnis

Tack! Jag är lite nervös... Jag ska köra nu, ses sen...

Hvidbrud skrev 2009-10-27 13:11:04 följande:
    Åååååhh! Håller tummarna för att alt går bra och att det inte blir så hemskt som det faktiskt låter.. Kraaam!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan