• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Villemoa

*kramar om*

lanovia 08 skrev 2009-10-27 13:41:40 följande:

Usch vad jag gick ner mig i humöret nu. Blev bara för mkt av allt känner jag.
  • lanovia 08

*mumsar päron*
    Tack vad söta ni är.

• passionsblomman

Faktm är att jag verkligen skulle behöva lite äthjälp här med alla de jättestora päronen! Min son vill inte ha fler och man kan liksom inte äta hur många som helst själv, för det ger vissa effekter på magen så att säga.

Det är sådana där som är så gooooda så det knappt är sant. Man vill ha ostar och vin hela tiden!

• lanovia 08

skulle gärna hjälpa dig om jag kunde. men lite för långt mellan oss är jag rädd.

• passionsblomman

Nästa år får vi ha en träff allihopa här i skördetid, så kan alla ta med sig lite päron och äpplen och så hem. OCH vi kan dricka vin och äta ostar och Äppelpajer och allt möjligt medan vi har träff också!

• Hvidbrud

Jepp! jag kommer blomman!

*kramar lanovia*

Var klara med vagnen och jackor och skulle gå ut, men ester var så trött att hon grät nästan `detgöront` gråtet. Så, av med jackan och upp med ungen... nu ligger hon här och halvsover. hon vaknar bara av att ögonen stängs... lilla pluttan... nynna nynna

• passionsblomman

Min son tappade jst tålamodet med sin mamma. "SLUTA sitta där ochkolla på datorn! Vi skulle ju se film!!!"

Ja, just det...

*loggar ut så länge*

• Ankan80

Hallå, här är jag *vinkar*

Har lite svårt att skriva här när jag jobbar. Men försöker läsa så fort personen bakom mig går iväg en sväng.
    Vadå ögontjänare.

Börjar blir lite nervös för UL och vill bara få en liten kick så jag vet innan liksom

Går så himla snabbt att det känns ev. kanske något, men det är ju över på en sekund

v.18 idag , UL den 9 nov

• lanovia 08

Hej Ankan vad kul att höra från dig. Ögontjänare... hm känner igen det där. Sidan stängs snabbt ner här mellan varven.

Man är nervös inför UL, men måla en F-N på väggen bara för att du ev inte hunnit känna en spark innan dess.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan