• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-10-27 11:29:14 följande:
    Klart att jag skulle pröva om det funkade. Först skulle jag märka in muskeln och sen skulle det tränas... Brösten rörde sig faktiskt! Dagen efterringde jag mig sjuk till skolan. Jag hade så ont i halsen, kunde det vara halsfluss? Nä, senare på eftermiddagen kom jag ju på att det bara var träningsvärk... Hi hi!
  • Daa

Hejhej.

Så många fina och sanna ord som sagts idag... Nu blir jag tårögd. Igen.

Har funderat kring det där "men jag vet att jag kan bli gravid i alla fall". Jag vet inte om det hade varit värre eller bättre att försöka i ett halvår utan att något hänt istället för som det blev. Men det kvittar kanske egentligen.
    Som Ninnis skrev så lever man ju i sin egen verklighet.

*skrattar åt Hvidis träningsvärk i platysma*

Ninnis: kul att ridlektionen var en hit! Förstår att det känns tungt att maken är borta så länge.

Sonja: hur känns det idag? *kramar*

Lanovia: gulligt av din mamma

Idag känner jag mig skör. Titta på mig för hårt så går jag sönder. Indianerna är (kanske (förmodligen (kanske! (men förmodligen)))) i antågande och jag försöker vara mentalt förberedd på besvikelsen så jag kan hantera den. Hur svårt ska det egentligen vara att ta kontroll över sina känslor?
    Nåjå, det visar sig framöver.

Kramar till alla underbara i tråden!

• Ninnnis

Åh, Daa, jag känner SÅ igen mig i det du skriver om att känna sig skör. Kraaaaaaam (så hårt jag vågar) till dig!

Om du inte misstycker så fortsätter jag hålla tummarna hårthårthårt för att indianerna INTE kommer, och att du ALDRIG mer behöver gå igenom det du har gjort den här hösten.

• Hvidbrud

Sonja: Så obehagligt med feberkramper. Stackars lilla Katja. *kramar om er båda* Min lilla Esther bara ligger och sover... Antingen växer hon, eler så har hon fåt en släng av något Men snart vaknar hon väl så jag kan få pussa henne lite. *hjärtar*
    Blev helt tårögd när du skrev om väninnorna, med sina olika slags sorger.
    MF gör så himla ont, även om jag har fått lilla Esther, så tänker jag ofta på lilla klumpen som inte var hos oss mer ä några veckor i magen. Han (tror det var en han) skulle vara 5 månader nu. Men det var inte meningen och skulle han kommit hade jag inte fått lillmuffin . Men han är mitt barn ialla fall!

• Hvidbrud

Daa: Jag visslar med gumpen i sanden...
    Eller hur var det nu, det käns su som em det var jättelänge sedan...

• Hvidbrud

Ska leka med Bellabus och hennes fina mamma på torsdag- Oj jäklar vad det ska snackas!

• Ninnnis

Och ingen annan heller, så klart!

Ninnnis skrev 2009-10-27 11:51:11 följande:
    Om du inte misstycker så fortsätter jag hålla tummarna hårthårthårt för att indianerna INTE kommer, och att du ALDRIG mer behöver gå igenom det du har gjort den här hösten.
  • Hvidbrud

Även om det inte blir några barn gjorda med det totala avsaknaden av sexlust som jag aldrig i mitt liv haft eller kunnat föreställa mig ha, så om i fall att, så får jag inte bli gravid på ett år för då kan livmodern spricka i ärret... Iiihh *ryser* Piller vill jag inte ta för jag ammar och VILL amma. Kondom är bara inte roligt, det är nästan värre än att inte ha sex, tycker jag.

Oj vad jag spammar...

• Hvidbrud

Ninis: Du har inte ledigt på torstag möjligt vis, så du kan komma med och fika och promenera i solskenet?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan