• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jodå jag tycker faktiskt att det gått bra. Magmusklerna sätter väl kanske stopp lite fortare men då är det bara att ta små pauser.
    största problemet är nästan kvällströttheten nu, att orka hålla igång till halv tio, det är nästintill omöjligt för stunden.

Ninnnis skrev 2009-10-26 12:26:34 följande:
    Lanovia, jag har länge tänkt fråga dig hur det går med spelandet och repandet nu?
  • lanovia 08

Fru Bygg vad skönt att det går så bra med Ella.

hej Villemoa. Hur är läget med dig?

• lanovia 08

Mums, vad sugen jag blir på att göra egen pizza.

Ninnnis skrev 2009-10-26 13:26:27 följande:
    Nu ska jag luncha på min matlåda med gårdagens hemlagade pizza med pizzasallad
  • Ninnnis

Vad bra att det går ok med spelandet, Lanovia. Men jag förstår att du är trött på kvällarna

Själv är jag sur, frustrerad och har ont i huvudet. Ska snart köra hem och äta lite innan ridningen. Om jag har tur (?) springer jag på maken innan han åker till Tyskland. Han kommer hem sent på torsdag kväll och åker till Sthlm på fredag morgon, där stannar han till nästa fredag. Tjoho.

• Jenny står brud 090801

Har lite funderingar som dykt upp under dagen som någon av er kanske kan svara på. Vad händer nu efter jag tagit proven och vi säger att de inte visar något lustigt. Jag får ju då remiss till gyn, men vad händer där? Vad gör de? Någon av er som vet... känns jobbigt att inte veta

• Ninnnis

Jenny, jag misstänker att du får Pergotime, som stabiliserar cykeln och ägglossningen. Du får kanske även ta blodprov på dag 3 samt dag 21, för att se att du har ägglossning och inga hormonella störningar.

• Ninnnis

Det var iaf det jag fick göra i våras, pga lång och oregelbunden cykel. Pergo tror jag man vanligtvis tar max tre månader i rad och sen gör uppehåll, men Blommis tog under längre tid, om jag inte minns fel. Beror säkert lite på läkaren också.

• Villemoa

Lanovia; här är det bra faktiskt! Har varit full rulle idag. Vi var på Öppna förskolan på förmiddagen och gjorde av med lite energi och så på eftermiddagen kom grannen med sina två pojkar så då gjordes det av med ännu mer energi Känner en som kommer sova gott ikväll...ja Moa alltså

Svar på tråden I vått och torrt och väntan