Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Ja några som behöver visslas för?

När var det du hade spolning Ninnis?

Ninnnis skrev 2009-10-05 13:14:33 följande:
    Abslout! Ska vi vissla lite diskret för Blommis? Någon annan som känner att det är visseldags?lanovia 08 skrev 2009-10-05 13:12:26 följande:
  • lanovia 08

då håller jag tummarna för att de gör det!

Ninnnis skrev 2009-10-05 13:38:25 följande:
    28 oktober, förutsatt att indianerna kommer någorlunda i tid...lanovia 08 skrev 2009-10-05 13:23:33 följande:
  • lanovia 08

*springer iväg till affären och köper en klocka åt Ninnis indianer*

• lanovia 08

får kolla din tråd senare Blommis

• lanovia 08

*kramar tillbaka*
    Inte konstigt att du inte fick några sms från mig. Snurrpanna jag är!

• lanovia 08

Hade jag kunnat hade jag gjort dig sällskap. Men skulle förmodligen dö av hostattack eller igentäppt näsa om jag försökt mig på denna övning idag.

Ninnnis skrev 2009-10-06 07:23:41 följande:
    *fortsätter vissla i sanden*
  • lanovia 08

Inatt fick jag sova 4h, sedan vaknade jag o behvöde på toa därefter var det kört. Har hostat resten av natten, förutom 1h som jag lurade till mig med hjälp av en alvedon. För att orka blev det sovmorgon imorse. Men nu är jag här.
    Dumt gav jag mig tid till att läsa imorse. Höll nästan på att skita i jobbet helt. ohhh vad Läckberg är bra nu. Jag förstår vad du menar Fru Bygg, den är otäck. Hmmm undrar om jag får komma hem o gå o lägga mig snart??

Jenny förreten, bra motto du har! ligger mkt i det.

Ankan har hur går det för dig på nya jobbet?

Blommit härligt att det gick så bra igår och att sonen trivs med handbollen. Underbart med badhallen. Ni kommer få ett kanon liv där ni är nu!

Kramar alla andra som jag borde skriva något till men har inte hjärna nog till det. Är så trött nu.

• lanovia 08

Jenny förresten, grattis på namnsdagen!

• lanovia 08

Ja, aldrig hört talas om badhall förut?? hehe jag säger ju att jag inte har hjärnan med mig idag. Går i en egen liten dimma.

Ja du har helt klart något att se fram emot. Nej den finns inte i pocket än, brukar ta något år innan de kommer i pocket och den här kom ju nyss.

• lanovia 08

Jag föredrar också pocket. Men vissa böcker kan man inte vänta på så länge.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan