• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru E

Usch har lite dåligt samvete över att inte riktigt hinner med att kommentera allt ni skriver och lära "känna" er ännu mer nu när det är så mycket på jobbet men ska försöka titta in och säga att jag lever och tänker på er

Fick igår reda på att ett kompispar (en i vårt tjejgäng på 5) som gifte sig nu i maj ska skilja sig . Helt ur det blå. Vi tjejer ska träffas på fredag och bara prata lite.

Annars kan ni fortsätta vissla, dag 14 är på fredag så ÄL bör vara i helgen

• lanovia 08

*visslar mig blå i ansiktet för alla som så behöver* (hoppar dock över att köra ner huvudet i sanden)

EA vad tråkigt med kompisen. Det var inget långt äktenskap. Hon kan nog behöva få prata av sig.

villemoa vad skönt då att se att allt kommer igång som det skall. Bara att hålla tummarna för fortsättningen.

Ankan, härligt att allt såg bra ut. Nu kanske du får lite lättare att slappna av.

Här på jobbet har jag så mkt att göra att jag just nu inte vet varken ut eller in. Men jag försöker hålla huvudet kallt. Bra tillfälle att öva profylax: inta nördlooken, andas in genom nästan och ut genom munnen.

• Fru Bygg

Ninnnis, ja fast att det inte är mitt lag så hjälpte jag dig att heja lite igår! Det gick ju bra till sist!

• Fru Bygg

Grattis till både pumpkin och Ankan! Det är en underbar känsla att se det lilla livet som finns i magen! Syns magen tydligt nu?

• Fru Bygg

Ingis, är lite avundsjuk på dig! Härligt att lilla Bellabus sover så bra om nätterna! Längtar tills Ella får in nattsömnen också. Nu är det 3-4 timmars pass och de två senaste nätterna har det inte ens varit det. Är riktigt trött om dagarna just nu! Men det viktigaste är att de små mår bra!

Hänger på Lanovia i *visslandet* för alla som berörs!

• Fru E

Lanovia-jag fick öva att andas in och ut under min rumpmassage, tänkte faktiskt på att det här är en bagatell jämfört med en förlossning

• passionsblomman

Satan igatan vad ont den där rumpmassagen gör EA!!!!

Man tror ju inte det är sant! Jag har också stora känningar i ischiasområdet och min förra ryska roligt pratande massör sa "OOOOOOOJ OOOOJ OJJ Passion det er INTE brå det her-Mciket MICKET spent du er her, stackars rompa!"

Den nya Småländska säger mer stilla-jo det är ju en del att gå igenom här.

• Ninnnis

GRATTIS ANKAN!!!

ÅH, vad glad jag är över att Ankungen mår bra! Jag förstår att du har lite svårt att fokusera på jobbet

EA, fy vad trist med skilmässa! Vet du orsaken till att de tar steget och skiljer sig?

Jenny, har du gjort något speciellt i helgen? Hoppas veckan blir bra!

Fru Bygg, tack för hejandet! Hoppas Ella lär sig sova bättre snart.

Ingis, hur är det med dig och maken nu?

Blommis, vi smålänningar är ju lite mer stilla av oss...

Lanovia, *fnissar åt nördlooken*

• ingenjörsbruden

EA: Nä det är fasen inte lätt att hinna med här inne... Tråkigt med skiljsmässan....bra med tjejsnack!

Lanovia: *joinar nördlooken*

Fru Bygg: Den tiden är slitig...passa på o sov lite på dagen om du kan....Det är jätteskönt med lång nattsömn...men hon sover rätt dåligt på dagen....45 min - 1 h här o där...helst i min famn...inte så roligt....

Blommis: härlig dialekt/brytning!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan