Ha! jag mulade i mig två alvedon till och har nu läst ikapp... sen om jag minns nåt är en annan sak
JÄTTEGRATTIS TILL ANKAN OCH PUMPKIN!! Vad roligt med en anka och en myra som busar runt!! Lill-puff... puffar mest försiktigt här, är så glad varje gång jag känner nåt.
Illamåendet är rätt spännande med en hals som är som ett sår...
Blommis, vilken stolt mamma du ska vara! Så kul för sonen
Mindre kul med katten... hoppas det löser sig!
Sonja, skönt att hör att ni är friska nu! Var hos distriktaren igår,, han var helförbannad för att pensionärerna på vårdhemet skulle ha sprutan före skolbarnen, ansåg att de flesta var ju över 85 och skulle liks lämna in snart ändå, och barnen var viktigare och de som derabbades hårdare... han skulle bråka med ledningen på sjukstugan.
Gillar honom skarpt, han tyckte för övrigt att jag såg så ynklig ut igår att jag fick en kram
Maken ligger dock på minus, han har lyckats skaka fram EN kopp thé på tre dagar, igår lagade min äldsta mat själv till dem... han behöver en spark i arschlet ibland!
Är nån sjuk ska inte den behöva planera mat, handla och laga maten, se till at barnen gör läxor mm.... sa elaka ord till honom igår... Men jag borde nog skällt på hans mamam som bäddat för detta genom att han inte behövt göra ett skit när han bodde hemma... (nu ryser jag och tänker på bonde söker fru och den rödhåriga bonden... SÅ tafatt är han åtminstone inte!!)
Nu hoppas jag att denna skit försvinner med pencillinet så jag hinner bli frisk och vi får åka bort på långweekend i helgen, vi behöver det!
Och nu minns jag inget mer.. jo, Villemoa Hej!! Kul att se dig igen!
Kram till er alla som jag glömt och förlåt, jag är dubbelvirrig nu...